Gesprongen op Niño

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-01 19:56

Gisterenochtend had ik eerst les op de manege. We mochten kiezen omdat 't vakantie is. Ik koos O'Malley. Een kei leuke bonte Tinker. Heel lekker gereden. Het was alleen nogal warm in de binnenbak.

Daarna had ik bij Rex les op El'Niño (Balzflug x Dublin)'t Was een cadeautje omdat ik een week of vier vijf op 'm heb gereden.
Eerst lekker losgereden. Toen vroeg de instructeur of ik wou springen. Ik wou wel een laag sprongetje proberen. Eerst wat balkjes gedraafd en toen een kruisje van 50cm. Dat ging wel goed, alleen wou hij een beetje op de hindernis afstormen. Dus een overgang naar de stap en een voltetje en toen hield hij er zo mee op.
Daarna een stijlsprongetje van 80cm. Ging ook goed. Hij was echt lief. Hij heeft nog helemaal niet zo vaak gesprongen.
Even later nog even terug en vooruit gereden in de galop en daarna liep hij heel lekker. Hij kwam er achter heel goed onder, dan zit hij echt heerlijk! Ik ben zo blij dat ik zo'n tijd op hem heb mogen rijden. Ik heb er heel veel lol in gehad en ook nog eens veel geleerd. Zijn bazin moet 8 augustus naar de orthopeed. Waarschijnlijk mag ze dan nog niet meteen veel rijden, dus misschien mag ik dan nog wel een paar keer rijden. Party!!

Vanochtend heb ik op Mozart gereden. De zon kwam nog niet door, dus hadden we nog geen last van beestjes (Moos heeft staart- en maneneczeem). Het ging wel lekker. Hij gaf makkelijk na en bleef na een tijdje goed beneden. Af en toe stukjes gegaloppeerd om hem een beetje vrolijk te houden en daarna komt hij er dan achter ook lekker onder als ik been geef.

Rex (van m'n moeder) was kreupel Verdrietig Een paar weken geleden ook al. Er is helemaal niks dik en ook niks warm. Niemand weet echt waar het zit. M'n moeder zit er nu echt aan te denken om met 'm naar Someren te gaan of in ieder geval de dierenarts even te laten kijken, want hij heeft wel vaker van die wazige dingen.

Morgen ga ik op trektochtkamp bij "De Nieuwe Ark". Maandag en dinsdag blijven we op de manege, woensdag t/m vrijdag gaan we weg met de paarden en zaterdag laten we meestal nog het een en ander (meestal caroussel) aan de ouders zien. Ik heb er echt kei veel zin in!

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 19:59

Arme Rex. Scheve mond\
Maar wel leuk dat je zo fijn gereden hebt!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 20:22

leuk allemaal!