streken?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lizzytje
Berichten: 273
Geregistreerd: 01-05-03

streken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-03 22:12

hahahahaha, ik lach me elke dag weer dood om de streken van nellie!
kunnen jullie alle streken van jullie (verzorg/lievelings)paard/pony hier neerzetten? hier komen die van nellie:
*onder lage bomen doorlopen als ik erop zit zodat ik in de boom hang
*met hoefjes krabben lekker op me gaan hangen
*als ik haar lekker kriebel: terugkriebelen maar dan opeens HAP, auw!!!
*als ik de wei onderzoek heel zachtjes achter me aanlopen zonder dattik het niet merk en dan opeens mij wegduwen om te vragen om een snoepje, gevolg: SCHRIK!!!
*als we lekker gereden hebben en het is warm opeens gaan rollen terwijl ik er nog opzit!
*als ik even niet oplet tijdens het rijden maar ze een pirouetje en gaat ze opeens de andere kant op.
*mijn (nieuwe) jas pakken en ermee door de hele wei heen rennen met dat ding!
*op de poetskist gaan staan zodat ie doorkrakt.
*tijdens het rijden opeens een sprintje maken naar de stal en dan opeens stilstaan (doet ze trouwens alleen als ik niet oplet Knipoog dat merkt ze altijd gelijk Extreme duivel )

hahahahahahahaha, dat is wat ik me nu kan herinneren, er zullen er vast nog wel meer zijn! Ik kan er altijd wel om lachen behalve met dat rollen heb ik haar duidelijk gemaakt dat ze dat niet nog eens moet proberen Extreme duivel Clown . Dat onder de boom door lopen en pirouetjes draaien doet ze het vaakst, hahahahaha, nou, ik ben benieuwt wat jullie paarden/pony`s allemaal uithalen! *LOL* Party!!

nou, daaag


xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:01

wow vdat zijn egt veel streken!! maar wel leuke!!
gelukkig...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:30

mijn pony heeft niet zo hele lieve streken namelij bokken als hij geen zin meer heeft en steigeren naar mij als ik voor hem langs ga dan heeft hij ook geen zin! iets wel liefs vind ik dat hij gaat liggen zomaar ineens als hij nat is bijvoorbeeld en gewoon met mij of alleen het zadel erop (hij deed het vandaag nog), het ag niet en ik straf hem er ook wel voor maar het is zo lief om hem dan te zien haha. trouwens hij heft het nu 5 keer sinds hem heb gedaan!

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 22:23

Mijn vorige paard heb ik 16 jaar gehad. Hij was vreselijk jaloers op iedereen die te dicht bij me in de buurt kwam. Ik was in mijn pubertijd dus nam soms wel eens een vriendje mee die dan vakkundig weggeduwd werd. Het schattige vond ik dat hij dus niet gemeen werd maar echt met z'n snuit duwde. Toen ik echt een serieuze relatie kreeg heeft het ruim 2 jaar geduurd eer mijn paard hem begon te accepteren.
Na 5 jaar ging deze relatie uit en begon het weer van voren af aan bij de volgende vriend.
Als hij dan in zijn stal binnenkwam schoot mijn paard (wederom) tegen het schot aan alsof mijn vriend hem zwaar mishandelde. Heel flauw want hij hartstikke dominant en deed dit dus alleen om te pesten.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 07:48

onze bak is altijd open (bij de opening naar stal) en als ik boomer aan een lang teugeltje stap, tussen eht rijden door, loopt hij zó het stallencomplex in, als ik niet oplet... hij is zoo'n schatje Lovers

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 12:21

Lex die wil weleens wegrennen en keihard en gemeen bokken. En telkens maar schrikken bij die ene plek in de bak, waar hij al tig keer langs is geweest.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 15:10

Boomer weet wanneer hij klaar is met rijden, alleen weet ik dat nooit Haha!

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Moritz

Berichten: 284
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 16:44

Moritz gaat gewoon liggen als hij iets moet wat ie niet ziet zitten, ook als je erop zit en ook in het tuig, zeer irritant kunstje!

www.moritz.nl.nu
profiel met foto's, 17-6-2003

Nair

Berichten: 118
Geregistreerd: 05-06-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 17:19

De mijne moet ik echt nooit alleen laten met mijn poetskist. Meneer haalt hem echt helemaal leeg. Ook mijn tas is soms slachtoffer. Het gaat niet eens om eten, wat dat zit er niet in, maar gewoon om te klieren, hihihihi.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 18:23

heeft mijne streken?? helemaal niet volgens mij. hij is zo lief en knuffelig Lovers ow wel iets: hij vind manentrekken niet leuk en dan gaat hij zijn hoofd in allerlei posities draaien en heel soms dat ook een beetje steigeren. en bij de spuitplaats soms stiekum een stapje naar voren doen, maar dat is niet echt een streek he.

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 22:07

Op m'n tenen staan. Heel subtiel tijdens het poetsen/opzadelen.

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 09:32

yetro heeft wel veel streken.
-tijdens het wandelen zijn hoofd voor mijn langs gevolgd door het lichaam(gewoon weg duwen dus)
-hoofd om hoog en naast mijn oor kei hard hinneken
-net een pasje harder lopen dan ik of juist zachter.
-tijdens het grazen op mijn tenen staan.
-tijdens hoeven verzorgen zijn hoofd op mijn rug neer leggen.
-als ik het halster om wil doen moet deze altijd eerst even in de mond volgens meneer.
-altijd alles in zijn mond steken.

pfff nog veel meer.........maar tis ook nog maar een jaarling hengst.en ERG dominant.

Je bent wat je diepe, bezielende wens is en zoals je wens is, zal je wil zijn.
Zoals je wil is, zullen je daden zijn en zoals je daden zijn, zal je lot zijn.

recreatie +2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7September, Annash, JPitty, MairiMacBran, Mark0919, Mieke, Rije en 39 bezoekers