Chaotische dag gister: Ingebroken & bevalling!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Melissa

Chaotische dag gister: Ingebroken & bevalling!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-03 21:20

Nou nou, gister kwam ik op de boerderij aan en toen kwam de beheerster al op mij af: " voordat je het van andere hoort: er is weer ingebroken" ik dacht nee he niet weer maar nu komt ie:

Rond 1 uur 'snachts heeft een of andere idioot een raampje ingetikt, overal glas natuurlijk, maar onze oplettende buren hoorden dit en belde de politie
De inbreker was ondertussen al heel blij boter aan het smelten om een eitje te bakken Vingers aflikken
Maarja, er waren 2 agenten op fietsen gekomen, waarvan er 1 bij het stuk geslagen raam was gaan staan en de ander bij de nooduitgang toen meneer de boef de politieman zag, wou hij vluchten door de nooduitgang maar, suprise suprise, daar stond er nog 1!
Meneer (?) de boef is gearresteerd en heeft waarschijnlijk de vorige inbraak & misschien de moord van de konijnen ook wel op zijn geweten!

Nou 'smiddags rond voertijd, kwam dezelfde beheerster naar me toe: pebbles is aan het bevallen, ik dacht, na duurt wel ff dus ik ga vast voeren.

Ze zaten met zijn 3e bij de geit, ik was aan het voeren en de andere aan het graven. Ik dacht laat ik maar haast maken, kan ik nog wat zien.
Dus had snel alles gevoerd (met niet mee werkende dieren )en opgeruimd en wou naar de geit lopen.

Ik ging langs de andere beheerster en toevallig was de assistent beheerster ook even naar haar toegelopen.
Ik loop op het pad langs de wei en hun staan achter het hek te praten, zie ik daar ineens wat dartelen, zwart wit bij een schaapje! dus ik: " Yvonne!" en wijzen naar het lammetje, dus yvonne roept: PAK hem! ik lammetje opgepakt en naar de moeder gebracht!

Degene die bij de geit zaten hebben dus gewacht op niks, het was al geboren en de gene die hard aan het werk waren werden beloont, die zagen het als eerste!
De bevalling is schijnbaar erg rap gegaan, aangezien de geit er niet naar uitzag dat ze die dag ging bevallen!

Moeder en kind maken het erg goed! dat was me het dagje wel zeg!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 14:55

Gefeliciteerd met het geitje en ook dat de inbreker gepakt is! Gelukkig heeft hij zo niks mee kunnen nemen! Mooi zo!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie