Ik ben je dienstmeisje niet!!!!!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Annash

Ik ben je dienstmeisje niet!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-03 17:50

Hai allemaal!!

Heb vandaag echt gelachen bij Dancer. Morgen wedstrijd in Beek, dus heb haar gewassen. Stallen had ik al gedaan, maar nieuw zaagsel was niet nodig.... dacht ik! Dancer heeft 3 witte voetjes, dus wilde ik haar op stal zetten... ohoh denk ik, moet dus wel wat schoon bij in de stal. Ik een baal zaagsel gepakt, 3kwart bij Dancer in de stal gedaan.... gewoon rechtop zeg maar, niet verspreid. Normaal gesproken vind ze dat erg leuk, dan kan ze er mee spelen. Vandaag dus niet! Kijkt ze naar die baal, naar mij en weer naar die baal, echt zo van: wat doe je nou dan?! Ben helemaal schoon hoor, ga dat eens even verspreiden!

Jammer Dancer... ik ben je dienstmeisje niet!!!!! Na mij 5 minuten verwaand aan te hebben gekeken, bedacht ze zich toch maar!!!!!!!

Greetz....

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 18:12

hahahaha, tja, zo'n super sportpony als dancer verwacht natuurlijk personeel, wat had je anders verwacht? Haha!

First they teach you to be patient, and then you'll learn there's not much time.... -Bertolf-

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie