ochtendje Boomer :D

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

AmyII

ochtendje Boomer :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-03 10:59

Ik weet niet of jullie het al vernomen hadden, maar ik heb een tijdelijk evrzorgpaardje ---> Boomer. In het begin ging eht niet galdjes emt ons. Altijd ging er wel wat fout.
Vanochtend ging ik weer heen, en ik roep: "Boomer!" en hij stak meteen zijn hoofd door het buitenluik, en hij begon dus zachtjes te briesen, en het was zoo leuk! *LOL* ik liep naar hem toe, en hij duwt dus zijn hoofdje tegen mijn schouder aan (ik nog blijer) en ik haal hem later uit de box, en ik kon hem echt aan een los touwtje mee laten lopen, hij liep naast me, aan een lang touwtje. (hij stak niet eens zijn neus in de voertrog. Nou, dat zegt veel hoor!)
Boomer is echt een superpaardje *LOL* een super knuffelpaard. Alleen komt aan alles een einde. volgende maandag zullen we toch echt weer afscheid moeten nemen van elkaar... Verdrietig ik probeer er neit aan te denken, maar de dead end ligt continue op de loer...
Maargoed, vandaag dus een lekker dagje gehad met Boommie Haha!

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 12:31

Misschien mag je hem wel eens per week blijven verzorgen? Leuk hoor, dat Boomer zich steeds meer op jou gaat richten. Zo zie je maar dat dat soms toch moet groeien Lachen .

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie