veulen verwacht,onverwacht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kjcm

Berichten: 888
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: ergens waar jij niet bent.....

veulen verwacht,onverwacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 14:45

wat denk je, de merrie van mijn schoonvader liep een week overtijd(wat uitzonderlijk is voor haar) en ze schoonvader zei maandagavond, voor het weer licht is ligt het veulen er achter. ze hebben zelfs een geboortealarm gebruikt voor het eerst sinds ze paarden fokken. hij is dus om 4.00 uur nog wezen kijken en z'n paard stond hem aan te kijken van wat doe jij hier. het geboortealarm is niet afgegaan en om 6.00 uur ging mijn schoonvader de paarden voeren en wat denk je????????..ligt het veulen er achter. het is het grootste veulen wat ik gezien heb tot nu toe. 1.09mtr. zijn halfbroer was 1.06 bij de geboorte en is nu 1.72mtr. kan je nagaan hoe groot deze jongeheer wordt. de vader is democraat en hij heeft 4 witte benen en een witte bles. wie heeft enig idee hoe groot hij zal uitgroeien?

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 15:13

de een was 1.06 en werd 1.72 dus die 1.09 en word 1.75 nee hoor geintje, dat kun je niet zeggen op de cm toch

kjcm

Berichten: 888
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: ergens waar jij niet bent.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 17:21

het zou wel makkelijk zijn om het precies op de cent. af te weten, maar ik weet ook dat dat niet kan maar misschien is er iemand die ook zo'n groot veulen heeft gehad en ook weet hoe dat veulen uiteindelijk is geworden. de moeder van dit veulen heeft verschillende maten veulens gegeven waaronder eentje van 96 centimeter, das dus niet echt groot, hij is uiteindelijk 1.62 mtr. geworden, de oudste was 1.02 mtr. en was als 4 jarige 1.70 mtr. volgens de boekjes is de gemiddelde maat bij veulens van kwpn 1.03 mtr.vandaar......