Wat erg...ik zou het NOOIT kunnen doen..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Wat erg...ik zou het NOOIT kunnen doen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 21:18

Mijn beste vriendin had een hondje...Ze Heette Jibha en het was een schat van een ding..ze heeft haar van 8 weken oud tot bijna 2 jaar gehad tot ze haar weg moest doen...ze was te druk, waarschijnlijk ADHD!
ze kon haar ei niet kwijt bij hun en was dus veel te druk..
Ze heeft dagen gehuild... het lijkt me verschrikkelijk om je hondje moeten weg te doen..
Soms barsste ze in tranen uit midden is de klas..
Ik heb haar dan getroosd!

Ze bleef gister logeren bij mij...ze leek niet echt blij..
Wij hebben zelf 2 honden en ze zat er telkens naar te kijken, volgens mij is ze er nog steeds niet overheen! dat lijkt me wel logisch..
Ze is niet meer in haar hum..
Ik wil wat voor haar doen maar ik weet niet wat

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 21:25

Ik heb mijn puppy net 2,5 week en wil hem nu al niet meer missesn... Lovers
En waarschijnlijk het enige wat je voor je vriendin kan doen is er voor haar zijn en naar dr luisteren als ze dr hart wil luchten Ach gut En misschien vind ze het leuk als je dr zomaar iets kleins/liefs geeft, om te laten weten dat je met dr meeleeft en er voor haar bent. Zo heb ik een Hallmark-kaartje van mn zus gehad toen ik heel verdrietig was, met de tekst: Hoe erg het ook is, Chocola helpt!! Met een reep Verkade erbij. En echt, ik vond het zo lief dat mn dag toen spontaan veel leuker was! Succes Party!!Judith Party!!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 22:42

ja idd een leuk idee enola.
en haar idd troosten en met haar praten.
mag ze geen nieuwe rustige hond?

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 08:31

Jammer dat de hond zo druk is, die van ons is nu 5 maanden en ook zo'n druktemakertje. En dan ook nog de grootste vriendjes met ons drukke katertje van 3 maanden oud, elke ochtend om half 8 begint het feest al, dan hebben ze speelkwartier Haha! Ons hondje gaat dan ook heel vaak naar buiten, veel met de bal spelen enzo.

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-03 18:37

Jaa, ze mag wel een nieuwe hond..
Maar ze vind het wel heel erg, ze is anders dan normaal

Leuk idee enola *LOL*

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 18:49

misschien help je haar t meest door er over te praten. een kaartje of kadootje is idd ook leuk. wie weet wil zi een andere wat rustigere hond, dan is t misschien leuk om met haar naar honden te gaan kijken. al die leuke dieren knapt ze vast van op. sterkte ermee

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 19:12

ja het is idd heel zielig voor haar! maar ik denk dat als ze een nieuwe hond heeft het wel wat beter zal gaan.
wens haar voor deze tijd maar veel sterkte toe.

gabyfedde

Berichten: 11897
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 19:17

Sneu voor je vriendin, maar dit soort problemen komen vaak voor doordat de eigenaar het houden van een hond onderschat en/of verkeerd gedrag juist onbewust aanmoedigt. Wat voor hondje was het? Jack Russell???

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 19:57

Wat erg voor je vriendin! Ik zouu het ook erg vinden als onze hond Tommy weg zou moeten, hij is namelijk ook eg druk. Ik moet al bijna janken bij het idee.

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 20:06

Ahh, wat erg. Kan me voorstellen dat je gehecht bn aan een hond, wij hebben er ook een.

cecilia

Berichten: 92
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 20:33

ach wat erg ik zou ook niet zonder bengel (hondje van summertje)kunnen en hij is niet eens van mij nou veel sterkte

meizzjuh
Berichten: 41
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 21:23

laat je haar bij je uitten....doet altijd goed

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-03 14:23

Ze is pas meegeweest met mijn moeder en mij, Keiji had behendigheid! dat vond je wel erg leuk, al die honden enzo!
Ze was helemaal verliefd op een sheltie (volges mij schrijf je het zo)

GabyFredde: Het was een Jackrussel gekruisd met een Shiba Inu (zown hond uit mijn profiel)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 14:38

wat raar dat die hond weg moest omdat zij adhd had. je zou zeggen dat die hond nu juist wat rust in haar had kunnen brengen. volgens mij was dit gewoon een smoesje van die ouders.


Of was het de hond die adhd had? nee toch? Ik wist niet dat honden daar tegenwoordig ook al last van konden hebben............

gabyfedde

Berichten: 11897
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 14:55

Sk4t3r schreef:
Ze is pas meegeweest met mijn moeder en mij, Keiji had behendigheid! dat vond je wel erg leuk, al die honden enzo!
Ze was helemaal verliefd op een sheltie (volges mij schrijf je het zo)

GabyFredde: Het was een Jackrussel gekruisd met een Shiba Inu (zown hond uit mijn profiel)


Dat dacht ik dus al. Jack Russells hebben doordat er zo vreselijk mee wordt doorgefokt heel vaak adhd en andere afwijkingen tegenwoordig, als je ze kruist krijgen de pups vaak het vervelende van de jr