Net even een lesje western gehad! Superrr!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Faline

Net even een lesje western gehad! Superrr!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 20:51

Heb vanavond even een lesje western van mn instruktrice meegedaan (ze geeft me normaal prive les en dan engels) maar het hoofdoel daarvan was eigenlijk dat ik even met de trailer kon rijden met paard dr in zodat ik even kon oefenen voordat ik in 1 keer helemaal naar Drenthe ga met de paardjes (voor de boktmeetings Haha! ) (heb nog maar net mn e)
Maargoed, even over de les, Goldy was super! Pling Heb haar nog nooit zo braaf gezien, misschien wel weer blij dat ze weer eens een groepsles mee mocht doen en dat we weer in de trailer dr heen gingen, is voor haar ook super lang geleden allemaal, nou ja de groepslessen dan, in de trailer staat ze nog wel vaker.
Maar ik vond het zo leuk dat ik binnen kort nog even een lesje ga meedoen, eens zien hoe ze er dan op reageert, misschien stap ik wel over naar western (gewoon voor t plezier en ik blijf nog wel wat engels dr naast rijden, want springen vind ik ook super ) Maar gelukkig wist ik al wel wat van western af, want we pikken soms ook wel eens wat kleine dingen uit de western voor het engels rijden.
Was al met al een zeer geslaagde les en zeer geslaagde avond, die kan niet meer stuk, ze was echt ongelofelijk en ongewoon braaf! Party!! Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie