paardje rijden ;-)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

paardje rijden ;-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 08:47

Gisteren dus voor de tweede keer les gehad op Palermo.
We hadden haar eerst even lekker laten uitstomen want ze heeft een beetje een looplustig karakter Haha!
Om 7 uur stond Kim weer op de stoep en toen zijn we begonnen.

Het idee dat ze wel wat rustiger zou zijn ging een beetje de mist in.
Toen ik er op stapte en goed en wel zat, spraken we af dat we weer de stap en het halthouden zouden oefenen.
Par was het daar niet echt mee eens, en toen Kim ook nog eens een stap richting haar deedt begon ze te draven om de eerste 15 minuten niet meer te stoppen
De hele tijd moest ik proberen haar terug te nemen op mijn zit, maar als ze dan weer op bepaalde gedeeltes van de bak kwam ging ze weer vooruit, maar op het eind lukte dat wel aardig en uiteindelijk waren we weer stappend en was Par toch weer wat van haar jeugdig energie kwijt.

Hierna hebben we dus wel gestapt en halthouden geoefend, wat veel makkelijker en beter ging dan de eerste keer.
Stoppen in de hoeken zat er ook niet meer in, want dat had ik met een meisje van stal die week geoefend en blijkbaar had dat toch resultaat gehad.
Dus naarmate de les verderging werd ik steeds iets zekerder van alles en op het eind ging het dus echt gewoon lekker.
Voltes heeft ze niet zoveel moeite mee, en er zit nu zowaar iets van een stuur op.

Het blijft een eigenwijze tester maar ze heeft lekker niet gewonnen Tong uitsteken

En nu maar hopen dat mijn vriend de foto's snel doorstuurt.
Dan zet ik ze op Bokt en kan iedereen zien hoe mooi ze eruit ziet onder het zadel Kwijl
*naar mijn eigen bescheiden mening dan he Haha! *

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 09:37

ik ben genieuwd naar de foto's *LOL* en ze zal toch wel steeds rustiger worden denk ik. mijn crosste vroeger ook de bak door, nu rij ik met sporen en zweep omdat hij soms sloom is Lachen

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-03 12:46

Ik hoop het ook.
Maar ik hoop toch wel dat ze enigszins zo vol bewegingslust blijft.
Zolang ze niet gaat proberen mij eraf te krijgen als in bokken, steigeren en dat soort rotgeintjes vindt ik het best.
Ik hou er wel van als ze een beetje doorlopen Cool

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 18:47

hee wat leuk................ik geloof er wel in hoor......en het is een hele leuke eerlijke, looplustige pony die gewoon heel veel plezier heeft.... alleen maar goed........

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 20:04

Die par moet ze werken hihihi.Fijn dat het zo goed gaat sil.
Kom echt een keer kijken bij jou je les en par.Of je komt gewoon bij mij op stal staan(is nog 1 box leeg naast ambi)dan kan ik het elke maandag zien.HIHI en nee ik haal je niet over.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 08:29

gijsenkim schreef:
hee wat leuk................ik geloof er wel in hoor......en het is een hele leuke eerlijke, looplustige pony die gewoon heel veel plezier heeft.... alleen maar goed........


Hoihoi, jaja iedere week een verslag he Haha!
En zoals ik al zei, ik heb het liever zo dan dat ik op een hobbelpaard zit wat niet vooruit te branden is.
Dus was blij met mijn lesje, en heb er ook een lekker hardgewerkt gevoel bij.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 08:30

loontje schreef:
Die par moet ze werken hihihi.Fijn dat het zo goed gaat sil.
Kom echt een keer kijken bij jou je les en par.Of je komt gewoon bij mij op stal staan(is nog 1 box leeg naast ambi)dan kan ik het elke maandag zien.HIHI en nee ik haal je niet over.


Hahahaa, kom maar kijken hoor, beetje leven op stal is welkom Knipoog
En kwa stal tsja..you never know he Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 10:47

Heeyyy Syl! Lachen dat het zo goed ging! Ging het opstappen nu wel goed Haha! ? Heb je maandag weer les? Nou ik zie je vandeweek wel weer denk ik! Kom nu toch bijna iedere dag voor Pojack.

Groetjes Denise.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 12:52

Hey Deniesje Haha!
Ben nu gewoon op de "normale" manier opgestapt en ze bleef verrekt nog staan ook Haha!
Iets teveel zenuwen verleden keer denk ik zo en ja ik heb maandag weer les, maar tussendoor ga ik of Suus nog een keer rijden om zeker te weten dat alles is blijven hangen.

Alhoewel ze dat vast wel weer vergeten is zodra Kim in het midden staat want dat is toch o zo eng joh

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 18:32

Sily schreef:
Alhoewel ze dat vast wel weer vergeten is zodra Kim in het midden staat want dat is toch o zo eng joh


Het meisje heeft beetje raar idee over mij............snaputnie want ben tot nu toe toch echt heel lief voor haar......... Verward Krijgt klopjes, zeg haar dat ze braaf is..........snaputechnie Clown

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 23:06

gijsenkim"]
[quote="Sily schreef:
Alhoewel ze dat vast wel weer vergeten is zodra Kim in het midden staat want dat is toch o zo eng joh


Het meisje heeft beetje raar idee over mij............snaputnie want ben tot nu toe toch echt heel lief voor haar......... Verward Krijgt klopjes, zeg haar dat ze braaf is..........snaputechnie Clown
[/quote]

Neenee....en dat gedoe van neem de volgende keer maar een zweep he?
*denkwijze van Par Haha! *
En afentoe zegt ze tegen Sily dat ze streng en de baas moet zijn....en dan zegt Sily boos dat ik niet mag vervelen....ik mag niet eens meer zomaar stoppen in de hoeken!!!! Haha!

Ach, ik ga er morgen weer op, Suus staat voor back up en het komt allemaal weer goed.

Par haar halfzusje staat nu trouwens ook in de wei, en die man heeft tegen Suus en mij gezegt dat we ons gang mogen gaan....volgens mij vindt die het dus ook wel goed gaan met Par

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyJamess, ComscoreBot, Lielle, lizzy99, Posh, Sanet, sterregoud, Tieme, Vagabondo, VosjeN, xRaisin en 90 bezoekers