In laten slapen...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-01 11:01

Net heb ik mijn ratje (chapy) in laten slapen, hij was 2 en een half jaar oud geworden. Hij was echt altijd heel erg lief, dus het was heel moeilijk. Hij had een tumor aan z'n buik en had er heel veel last van. Ik kwam dus daar binnen bij de dierenarts en toen stonden de tranen al in m'n ogen (nu weer) maarja het is toch het beste voor hem. Dat zei de dierenarts ook.
Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
Ellen.


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 11:05

aaaaahhhhhh wat sneu zeg nou sterkte ermee snif Huilen

Hoe oud wordt een ratje gemiddeld Verward

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Ineke2

Berichten: 33004
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 11:08

Ach wat jammer zeg!! Huilen gecondoleert en sterkte ermee...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 11:13

sterkte dr mee

jammer dat ratjes niet zo oud worden Verdrietig

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-01 11:27

ja zeker jammer dat ze niet zo oud worden...fijn dat jullie allemaal zo aardig zijn...snif. Verdrietig toen ik met mijn vriendin naar een rattenfokster was geweest, vroeg ik zo hoe oud ratten werden en toen zei ze dat ze 2 jaar werden en alles wat daar bovenop komt is een cadeautje, dus ik heb een half jaartje, leuk cadeautje, toch? alleen vanochtend toen wilde ik dus echt niet (dat schreewde ik keihard tegen mama toen ze zei dat ik op moest schieten) ik mis hem heel erg. Verdrietig

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 13:31

Oh wat erg,ik ken dat gevoel ik heb vorig jaar met Pasen mijn paard moeten laten inslapen(been gebroken in de wei),verschrikkelijk is dat,zo'n gezond paard,een paar uur eerder stond ze nog vrolijk te grazen. Verdrietig
Ik wens je veel sterkte toe,ik weet dat het moeilijk is om zoiets te verwerken,groetjes

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 15:41

2 1/2 is voor een rat nog best oud. En helaas komt kanker erg vaak voor. De gezondste rat die ik ooit gekend heb was een labaratorium rat, de dochter van een wetenschapper had een jonkie gehad.
Deze ratten worden ziektekiemvrij geboren omdat als ze ziektes willen testen en medicijnen deze anders op andere ziektekiemen kunnen reageren en dan is de reactie beinvloed en onbruikbaar.
Iig was het een mooie vent die rat en al bijna 5 jaar oud!!! Gezond en flink.

Ieder ratje dat inslaapt of sterft is een verlies op zich, maar ik denk maar dat van (vooral degenen waarmee je een echte band hebt gehad) die ratten hun geest met je mee waart. En ze altijd een plekje in je hoofd en hart houden.

Haha! en sommigen een plek in de tuin, eentje was na de geboorte 1 dag oud geworden die is in een luciferdoosje begraven in het Westerpark.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

gillian

Berichten: 4383
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 18:18

ah wat zielig.
kheb er ook 2 gehad, ze zijn allebei een natuurlijke dood gestorven gelukkig.
mijn herman was het liefste, een bont mannetje.
heb ook een vrouwtje gehad genaamd rattaplan(lucky luck), die was een beetje schuw.
leuke beestjes die ratten Lovers
sterkte ellen!!
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 18:42

Jeetje meid! Wat erg voor je! Ik hoop dat je er gauw wat bovenop komt. BTW Prisca.. Rene heeft tot nog toe 3 ratten gehad die bijna 5 zijn geworden. 2 zijn er al overleden en eentje wordt volgende maand 5 maar leeft nog steeds.

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-01 18:54

jezus...5 jaar voor een rat, das wel heel oud...die van mij houd een plekje in de tuin maar houd er ook altijd een in m'n hart...snif Verdrietig ik moes wel heel erg huilen, maar je kunt natuurlijk beter doen wat het beste voor je beesje is..

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 19:00

Sterkte hoor!
mn zusje is altijd erg overstuur als een van haar diertjes is overleden das altijd rot Verdrietig
2,5 is best wel oud ik weet niks van ratjes
de helft van mijn hamsters zijn 3,5 en 1 zelfs 4 geworden wat ook erg oud is aangezien zij ook maar 2 worden..
sterkte

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 19:22

Ik had een hamstertje dat ineens dood in zijn kooitje lag. Ik kwam thuis en opende het kooitje meestal kwam ie dan gelijk maar toen niet dus ik zoeken en toen lag ie daar. Hij was aan ouderdom overleden. Maar toch wel zielig! Snik Huilen

Veel sterkte!
________________
I love Imposante my sweet horse!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Imposante op 2001-07-27 20:23 ]</font>

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 20:57

Ach Ellen... jammer.. hij was zo lief Verdrietig gecondoleert hoor!!! en veel sterkte!!!!

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 20:02

Mijn vriendin had 2 ratten en die hadden dat ook allebei en ook allebei inlatenslapen.......
Toen zijn we een poosje geleden naar de dierenarts geweest en die zei dat dat veeeeeel voorkomt bij ratten!

Nou gecondoleert en sterkte ermee


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IngeK, Koekie73, MissSicarius, Mnoonn, Vagabondo en 23 bezoekers