Net genezen,en nu weer een dik been

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Net genezen,en nu weer een dik been

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 16:24

Ik wordt er zo moe van, meer dan een maand geleden heeft rap zich(zelf?) aangetikt op de kogel tijdens het stoeien oid. Het werd dik en warm, maar hij liep er niet kreupel op.
Twee weken later liep hij ineens wel behoorlijk kreupel en het been werd weer dik en warm, dit keer was er niks te zien, wbt wondjes.
Ik heb hem een maand rust gegeven, omdat ik niet wist waar het doorkwam en omdat ik zeker wilde zijn dat het genoeg tijd kreeg om te genezen.
Vorige week heb ik er 2 x opgezeten, hij leek wat stijf, maar dat kan ook gebrek aan training zijn, en verder had hij geen conditie meer, maar afgezien daarvan ging het goed.
Vandaag trof ik hem weer zielig in de wei aan, hij heeft kennelijk ruzie gehad, want hij heeft een gzwollen striem over zijn schouder en 2 op zn kont, verder heeft hij een wondje en lichte zwelling op zijn rechterachterbeen, en is zijn kogel en deel van de pijp rechtsachter weer 2 keer de normale omvang omdat hij er weer een mep op heeft gehad en er dus weer een behoorlijke wond op zit.
Hij loopt vooralsnog niet waarneembaar kreupel, maar ivm de zwelling nu dus weer een periode van rust.
Houdt het dan nooit op, we waren net zo lekker bezig met rijden. Dit weekend zou ik weer echt met hem beginnen, en nu dit weer Verdrietig

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 22:44

Dat schiet idd niet erg op zeg. Ik hoop voor je dat je hem snel weer op kunt pakken.