verslag Laura USA 28/7

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-01 00:53

I can't believe this....
Vandaag de laatste dag en morgen gaan de campers weg!!! Althans een groot gedeelte... zobdag komen de nieuwe weer. Maargoed, net dus ' kampvuur gehad' met briefjes voorlezen, liedjes zingen, nou al die lui waren heeeelemaal over de toeren. Ongelooflijk. Huilen joh... Daarna ' Final Closure', hand in hand in een cirkel, iedreeen huolen, sta je daar als nuchtere hollander tussen 122 snotterende amerikanen. Achja Lachen

Drill team (carroussel) was vandaag. Nou daar ging alle moeite.. 4 weken geoefend, 4 uur gevlochten, en dat gaat het allemaal mis in 6 minuten. Om even te beschrijven: Eerst hield de muziek op dus moesten we overnieuw beginnen. Daarna ging Guiness (ja mijn favoriet) Helemaal door het lint... wilde niet langs de mensen, widle niet in de lijn, wilde niks. EN maar weggaloperen. Nou gevolg dat onze paardenvolgorde helemaal in de war was en Guiness nog steeds ergens midden in de bak rondjes aan het draaien was. Toen, omdat het wat langer duurde, was onze muziek te vroeg afgelopen en moesten we 4 figuren eerder afkappen. Al met al, totaal mislukt. Maargoed, de ouders zagen hun kinderen paardrijden, de paarden zagen er erg grappig uit met roze strikjes (heb foto's Lachen ) en gezien de situatie deed de rest het erg goed. Wat dat betreft wel tevreden dus.

Mijn nieuwe cabin is vast geweldig... mijn Co-counselor is Tessa, het Nlse meisje met wie ik samen gereisd heb. Erg leuk dus. Volgens een paar mensen zijn de meiden die ik heb geweldig... moet dus wel meevallen. Gelukkig. Vandaag moestend e meiden inpakken... nou dat duurde wel 3 uur en heeft een hoop geschreeuw en gezeur gekost. Maar we zijn dr. Vanavond hebben we de musical Guys & Dolls gezien die de campers opvoerden... dat was zoo leuk!!! Echt heel erg lachen. Ik heb de ouders ontmoet van Vanessa en we hebben een logee (lizzies nichtje van 8) in de cabin. Morgen weer vroeg op, laatste ontbijd en dan uitzwaaien die hap! Ben dr niet rouwig om Knipoog Morgenavond staff diner *LOL*)) Lekker eten!! Eindelijk (hopelijk) Nou ik heb een hoop kaartjes en brieven maar die kan ik nog niet posten omdat ik nog geen postzegels heb (ooooh idioot ben ik ook) Maargoed dat komt nog. Morgen zijn mn foto's van new York klaar!@!! Ben benieuwd. NOu mensen ga eens stoppen want er is hier een rij Lachen
Heel erg veel liefs en groetjes,
Laura
(PS check Farwell.com voor nieuwe foto's!)

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, Diortje_vds, Groetje, nafkedemi, Tango1979, Vagabondo en 99 bezoekers