De "belangstellende" eigenaren van IJsco hebben gebeld...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 16:37

Wat een ontzettende nare toestand. Heel veel sterkte vanavond.

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 17:44

Wat een domme mensen, echt geen hersens in die hoofdjes van ze!! Boos!
Hopelijk blijft Pliva redelijk normaal.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 19:26

Jeetje, wat een kl*testreek! Ik leef met je mee hoor! Sterkte ermee! Verdrietig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-01 20:48

Nou, ze is weg.
Ik heb Pliva op stal gezet en IJsco nog even gepoetst en geknuffeld. Er was niemand op de manege, alleen de eigenaren en die lieten me lekker mijn gang gaan. Mijn moeder kwam nog en toen was het zover: ze werd opgehaald.
Het was een hele aardige man die IJsco ("Is dit Eskimo?" ... "Nee, dit is IJsco" ... "Oh...ook goed..." Scheve mond\ )kwam halen. Hij bood zijn excuses aan dat 'de dames' hun zaakjes zo slecht voor elkaar hadden en dat hij het niet vond kunnen dat ze mij zo laat pas hebben gebeld. Hij zei dat ik altijd welkom was (het zal de schoonvader van die meid wel zijn denk ik) en altijd op IJsco kon komen rijden als ik wilde. Wel lief hoor. Hij sloeg nog even een arm om me heen en liet me nog even met IJsco knuffelen. Toen reed hij langzaam weg.
En ik moest heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg janken...

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 21:04

och och och ....wordt dr ook verdrietig van Verdrietig
Jank maar hoor, dat lucht op.
gelukkig kan je dr nog opzoeken en af en toe rijden..ookal is het maar een schrale troost...
sterkte Cody!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 21:05

Echt een belachelijke manier en echt erg voor jullie!!
Sterkte!!! Scheve mond\

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 22:05

Ahh wat banketstaaf van die meiden zeg!!!! Wel aardig van die man..
Héél veel sterkte hoor.. ik leef met je mee Scheve mond\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 09:26

Ik kreeg helemaal tranen in mijn ogen toen ik het laatste las. Ik vind het zo sneu.
Heel veel sterkt en ik hoop echt dat het goed gaat met IJsco.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 10:04

*brok in mijn keel* *traantjes in mijn ogen*

Jeetje meid, wat zul je haar missen...
Heel veel sterkte en anders kom je maar eens op Bugatti rijden hoor!
Fijn dat die man zo aardig was en dat je nog bij hen langs mag komen.

Huilen Huilen Huilen

Ineke2

Berichten: 33109
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 10:29

*slik* gelukkig was die man wel een beetje aardig....sterkte hoor Verdrietig

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 11:23

jezus, ik zit gewoon te janken!hoe je dat beschreef:hij reed langzaam weg...ik heb het ook meegemaakt met pluutje, maar ik had ervoor gekozen om er niet bij te zijn, ik had eerst helemaal afscheid genomen(en vet veel gejankt) kwam ik de vorige dag(ze zouden waarschijnlijk in de middag gaan)en ik kon het niet meer uithouden, ik dacht:ik moet er heen!misschien zijn ze er nog!!kom ik daar:ja, ze gaan morgen pas weg!er was een lamp van de trailer kapot....ik nog een dag van afscheid en janken!!het was precies een week en een dag nadat hij er 2 jaar was....ik ben ongeveer vanaf de 2/3e week dat hij er was bijna elke dag bij hem geweest!!en de ned. kampioenschappen zal ik nooit vergeten!!ik wilde al helemaal stoppen met rijden enzo toen ik te groot was....

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 14:36

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je gigantisch kloten voelt nu... Huilen

Is er geen optie om haar toch in oktober weer te nemen? Die eigenaren zijn dan wel niet zo leuk, maar dan heb je wel weer 6 maanden met de paardje...

Denk er maar eens over als alle emoties een beetje rustiger zijn geworden en je weer een beetje helderder bent...

Heel veel suc6!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 16:45

Grrrrrrrrrrr ik zou zoon klotestreek echt niet pikken hoor Extreme duivel Boos! Misselijk

Veel sterkte meid,
enne je zou toch ook nog een fell gaan rijden,dat zag ik tenminste in je profiel Verward

xxx

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-01 20:52

Iedereen nogmaals heel erg bedankt voor de lieve reacties!
Het is nu zondag, twee dagen later en ik kom net terug van een korte vakantie op Vlieland. Het eerste wat ik zag toen ik van de boot kwam waren allemaal Fjordjes die de bagage naar de camping brachten. Scheve mond\
Ik vond het wel fijn dat ik er even helemaal uit was. Morgen ga ik weer naar de manege en ben benieuwd hoe dat dan is...
Net belde Madeleine, van Aldira (de Haf die we samen gaan doen), en we hebben heel gezellig zitten kletsen over hoe we het gaan doen.
Ik blijf mijn eigen dag lessen en zij ook, als een van ons niet kan proberen we te ruilen. Verder gaan we deze week samen nog een keertje wandelen met Aldira. Verder is het de bedoeling dat we allebei 3x in de week heengaan dus dan heeft Aldira ook een rustdagje. Ik hoop dat het allemaal heel leuk gaat worden maar ik heb er in ieder geval zin in en ik zit niet zonder paard want dat zou het vertrek van IJsco alleen maar moeillijker maken.

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 22:31

Hoi,

Ik vind het ect onwijs banketstaaf, ik sluit me aan bij de rest ik vind het gewoon niet kunnen....

Heb geen woorden meer Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Groetjes & Sterkte Melissa

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23424
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 00:36

Veel meer als alle anderen al gezegd hebben valt er niet op te zeggen (het is ook een beetje een late reactie sorry). Maar ik wil toch nog even zeggen dat ik heel erg met je meeleef enne laat alles er maar uitkomen dat helpt. Ik zat zelf ook te janken toen ik het las.
Heel veel sterkte

Liefs Renee