Mijn lieve Doris kwam naar mij toe

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Mijn lieve Doris kwam naar mij toe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 11:37

Ik denk dat elk paard wel naar zn baasje komt als ie die leuk vind, en Doris komt ook wel een naar mij toe stappen. ( ze is vrij lui haha echte haffie zie bij "mn luie haffie bokte" *LOL* ) Maar vaak vind ze het gras toch liever leuker en interresanter Schijnheilig duzzz ja mag ik t veld oversteken. Maar ik had haar 2 dagen niet gezien want ze loopt vaak lessen mee en dat ik ff langs fietste d8 ik ff stoppen en kijken of ze mij een beetje gemist heb, en ja hoor toen kwam ze aan kakken in draf nog wel met de rest van t gezeldschap van Binky ook een haffie en welsh sandra en smokey shettie tot een meter voor t hek waarbij ik dr net bij kon en dr ff bij dr voorlok pakte en naar mij toe trok en dr hoofie ff kon knuffelen Lovers

Nou moet ik ff bekennen dat mn vriend mee was en die een paar keer tegen t hek aan trapte dus misschien dat ze daarom zo hard naar t hek kwamen zei die maar dat laat ik ook wel verder in t midde *LOL* kenne jullie da ook?

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 13:54

ja, de mijne komt ook (onder etenstijd) verder soms, als ze zeker weet dat ik niet ga rijden Haha! anders komt ze meestal niet.

mijn verzorgpony heet trouwens ook doris Haha! dus ik had echt zoiets toen ik die titel zag: huh? :S

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 14:01

Hmm, toen ik Nike net reed kwam hij inderdaad op me afgelopen als ik hem ging ophalen. Inmiddels is het nieuwtje er een beetje af denk ik, want tegenwoordig moet ik meneer aan het einde van het landje ophalen. Hij blijft wel netjes staan hoor, ik hoef hem niet achterna te jagen en loopt ook erg gewillig mee. Gisteren stond ie me heel glazig aan te kijken 'Oh moet ik mee, moet ik werken. En wat verwacht je nou van me, dat ik naar je toe kom lopen ofzo?!'. Lui mormel! Lovers Wat overigens nog wel eens wil helpen bij mij is even met de pony's die ook op het landje staan gaan knuffelen. Dan ben ik ineens wel interessant...

Karinnn

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 14:03

M,n haffie komt gelukkig 9 van de 10 keer naar me toegelopen, maar doet ze het niet dan weet ik ook in wat voor bui ze is!! Haha!

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 15:55

Ah grappig! wie heb die naam Doris verzonnen? Doris komt uit duitsland dus vandaar dat ze haar Doris genoemd hebben, het is een duite naam *LOL* xxx

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 18:32

Jultje_Doris schreef:
Ah grappig! wie heb die naam Doris verzonnen? Doris komt uit duitsland dus vandaar dat ze haar Doris genoemd hebben, het is een duite naam *LOL* xxx


het is een tinkerhengst (ik vind het eigelijk geen mannelijke naam maar goed Haha!) en hij is gekocht met die naam. Voor foto's zie profiel, ik geloof dat ie nog te koop is, dus als je 2 dorissen wilt...

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 18:41

Ja! Mijn paardje heb ik nu een week, hij loopt gewoon achter me aan in het weiland en in de bak, als ik in de bak of in het weiland ga rennen komt ie achter me aandraven! En in de wei als ik hem kom halen staat hij meestal achteraan,... Tong uitsteken

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 20:01

Doris is idd een vrouwen naam Doris day ken je die? *LOL*

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 20:02

Wat leuk joh. Geeft altijd een leuk gevoel he.

Maaraak komt ook als ik roep. Op commando dus. En dat is heel handig met een zwart paard als je hem in het donker van de wei moet halen Verward

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 20:02

wel eens van gehoord ja