Weer een blij berichtje!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-01 21:57

Jahaaa, het gaat steeds beter tussen Brando en mij. Ik ben helemaal gelukkig. Vandaag had ik dressuurles. Ik reed met het dubbelgebroken normale bit. Daaraan had ik een extra teugel gedaan. Dat vind ik namelijk een stuk fijner rijden. En hij liep super. Gaf heel goed na en was achter er super actief bij. De overgangen terug gingen zelfs bijna fantastisch. Ik had wel wat last van mijn handen, want hij blijf wel wat sterk, maar ik heb vandaag weer wat met hem bereikt. Ik vroeg aan mijn instructeur of ik zo wel met hem kan verschijnen de 18e (dan heb ik mijn eerste wedstrijd), en hij zei: "Dat kan zeker wel. Het ziet er goed uit." Ik was helemaal blij natuurlijk. Daarvoor had hij ook nog gezegd dat wij heel goed vooruit zijn gegaan. Ik ben weer helemaal blij en trots!! Party!! Party!! Party!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 22:08

Wauw dit is zeker een blij berichtje!
En binnenkort na je wedstrijd 's avonds dan ook weer een blij berichtje dat het hardstikke goed ging, ja toch?
Veel succes, ik duim wel!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-01 22:09

Dorine, bedankt!! Natuurlijk zet ik het verslag erop van de wedstrijd!! Ik ben echt benieuwd hoe het zal gaan. Ach, ik merk het wel! Ik heb er nu al zin in. Vooral als je paardje dan zo lekker loopt... Kwijl