Frieda weer gedekt :)

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Finnea

Frieda weer gedekt :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-03 15:08

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nogal twijfelde of Frieda nou gedekt ging worden of niet, ik ging er eigenlijk van uit dat 't niet zo was, maar ik had de afgelopen dagen er nog eens over nagedacht en eigenlijk vond ik het niet eens zo gek als ze weer gedekt ging worden Tong uitsteken Frieda is nl al 18, ze loopt niet zo goed meer, maar ze geniet altijd zo van haar veulens, heel leuk om te zien Lovers
Dus vandaag maar ff polsen bij de eigenaresse of de hengst al langs was geweest Schijnheilig En ja hoor, op 18 juni is ze weer gedekt Lachen Dus hopelijk heeft ze volgend jaar weer zo'n knapperd Haha!
Ook even een update van Zohran Knipoog Hij begint nu een beetje te verkleuren, de vacht op z'n schouder, rug en kont wordt wat gelig. En zijn koppie wordt ook al ietsje donkerder. Ik hoop dat Zohran op zijn vader gaat lijken, die is zo mooi donker Kwijl

:+: Finnea, v.Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 15:35

Ik hoop het ook ja Knipoog

Maar zeggen die eigenaren nooit uit zichzelf dat ze gedekt is? Verward Wel heel gaaf hoor! Ik hoop dat er volgend jaar ook zo`n veulentje komt, maar dan een merrie Tong uitsteken

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZL + 1 *\o/*

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-03 23:51

Uhm, tsja, je moet ze ook es spreken he Knipoog
Ik hoop ook op een merrie :P

:+: Finnea, v.Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie