of liever verslag van vannacht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-01 09:04

wat een nacht, pffff. helemaal niet geslapen. oza hield me wakker was erg onrustig. ben wel 8 keer naar buiten gerend. de laatste keer lag ze te rollen met haar ogen en te kreunen. foute boel. da gebeld, gespoten en gevoeld. oza knapte niet op. weer da gebeld (inmiddels kwart over vijf) weer wandelen en na een half uur bellen. in dat half uur zag ik dat er brand was aan de overkant van de provinciale weg, dus de brandweer gebeld. heb oza natuurlijk niet alleen gelaten. weer de da gebeld en we moesten naar de kliniek. oza ingepakt en oh jee een TRAILER, die BIJT. ze is er nooit zonder sedalin ingeweest dus ik wilde haar ook niet forceren. ze liep er half in en rende dan weer terug. op zich was ze heel braaf maar het schoot niet op. het was inmiddels kwart over zes en door de stress van de trailer werd madam wakker. da belde en overlegd. ik moest haar op stal zetten en kijken of dat wakkere niet alleen stress was. ik denk dat door de stress de prik is gaan werken want ze is al twee uur lang niet meer gaan liggen. pfffff op het nippertje ze zweette en had een verhoogde hartslag. door het oog van de naald? besef ineens hoeveel dat meisje voor me is gaan betekenen. dus vandaag in de bak en morgen mag ze op de kale wei.

Voorzitster AFM


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 09:12

Wat zal jij kapot zijn zeg. Hoe is het nu met je paard? En heb je nog gehoord hoe het was afgelopen met die brand?
beterschap met Oza!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 09:14

jeetje das schrikken bah wat kan er in 1 nacht veel gebeuren.
gelukkig liep het goed af je moet er niet aan denken wat er kon gebeuren....
sterkte ermee hopen dat het nu echt beter met d'r gaat

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-01 09:22

tja het kan zo afgelopen zijn.....dat besef ik maar weer eens al te goed. ik durf ook nog niet te gaan slapen, dus maar bokken! ik voel me wel gezegend dat ze aan huis staat en dat ik er dus gewoon was.

Voorzitster AFM

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 09:54

ja gelukkig dat ze bij huis staat zeg.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 09:59

pfieuw!

suc6!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-01 10:36

het arme schaap is hoogst verontwaardigd dat zij in de bak staat en haar vriend in de wei Frusty

Voorzitster AFM

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-01 08:26

helaas gisterenavond weer de da erbij gehad. weer niet geslapen. maak me zorgen. hopen dat ze vandaag wat opknapt anders gaat ze subiet naar de kliniek, met of zonder sedalin. zucht...

Voorzitster AFM

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 08:56

bah dus het blijft rommelen?
hopen dat het snel overgaat en anders idd naar Utrecht das toch het meest veilig mocht er echt iets gebeuren dan is ze daar teminste al...

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 117 bezoekers