BIJRIJDSTER CERISE SCHOUDER GEBROKEN!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13521
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 10:45

Ahh, het zit allemaal niet mee. Zou wel willen komen helpen maar is een beetje ver weg. sterkte

skatje

Berichten: 1033
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 12:03

Ik ga mijn vrije uurtjes ook maar eens in die dame steken!
Ik hou wel van een uitdaging. Tong uitsteken
Zal wel eens kijken of ik het kan combineren met m'n eigen paardjes.

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 12:07

Ok, fijn voor Dorine en Cerise. Ik wil eventueel wel helpen als het niet lukt. Woon redelijk in de buurt. Maar dat is dus alleen als je het niet redt, en dat zal vast wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 12:14

Bah Dorine wat balen zeg. Dat gaat ook nog wel eventjes dure met je bijrijdster. Misschien kun je via Bokt tijdelijk een andere bijrijdster vinden.
Als je nog hulp nodig hebt dan geef maar een gil, ik help je graag uit de brand!
beterschap voor je bijrijdster!

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 14:41

Da's echt weer een tegenvaller! Tsja, eraf vallen is 1 ding, maar dan ook nog zo beroerd terechtkomen..... Hoe krijgt ze het voor mekaar?

Alja

Berichten: 25614
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 14:52

wat verevelend, hopen dat het mee valt en dat ze niet geopereerd hoeft te worden..
veel suc6 met het zoeken van een nieuwe tijdelijke bijrijdster maar volgens mij gaat dat wellukken als ik al die lieve reacties hier boven zie...

Silvia

Berichten: 3272
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 17:56

He bah, wat vervelend voor Marijke!
Ik ben jaren geleden ook op zo'n manier van een paard gevallen, niet eens hard maar mijn arm net onder de kop gebroken. Daar kon toen helaas geen gips om.
Ook zal zou ze "plat" mogen slapen, het opstaan gaat je zonder hulp niet lukken omdat je jezelf niet af kunt zetten....
Marijke, heel veel beterschap toegewenst! En Dorine, ik hoor het wel van je als je wilt dat ik je paard kom longeren.
Dus je hebt:
Rocamor / Esther
Jippie
Skatje
Silvia
Nou dan moet het lukken!
PB me maar!

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 21:19

Ik ben altijd blij dat ik na zo'n zijsprong voor een enge tak of schaduw Boos! ben blijven zitten. Gelukkig is mijn balans goed ondanks mijn ouwe vrij rechte zadel. Ook in galop flikt Sox het, of juist in galop moet ik zeggen. Voor de grootste trekkers e.d. is ze niet bang maar inderdaad ook van fladderende kippen krijgt ze de stuipen. Beterschap voor Marijke en ik hoop dat je snel een goede bijrijdster vindt.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:00

Je voelt jezelf als de paardeneigenaar ook zo banketstaaf. Zo heeft Voice de voet van mijn stalgenote gebroken door erop te gaan staan. Kan gebeuren natuurlijk, maar ja mijn stalgenote heeft al zulke ongelukkige benen.... (twee benen vanaf de knie zijn van metaal vanbinnen om het zo maar te zeggen...) Het komt wel goed met de beweging van Cerise als ik het zo lees.

Marita
Berichten: 567
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 23:24

Als je omhoog zit, kan ik ook wel een helpende hand bieden, maar helaas heb ik niet heel erg veel tijd. Als je hulp nodig hebt, PB me dan maar, dan kijk ik wat ik kan doen...... en sterkte voor je gewonde bijrijdster!!!
Groeten, Marita

Nimber

Berichten: 26553
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 07:30

auwauw arme bijrijder wat een pech! gelukkig heb je zo te lezen genoeg hulp van mensen die je heks wel willen aanpakken Lachen

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 10:30

Au, au, au, dat is pijnlijk, een schouder breken en is inderdaad zo gebeurd.
Toen ik 15 was ben ik ook heel dommig van mijn pony gevallen en ook schouder gebroken, bij mij was het gelukkig alleen een flinke barst. Ik kreeg ook dat verzwaarde gips, ik had een klomp van 4 kilo onder mijn elleboog hangen en moest ook zittend slapen, ging echter helemaal niet, deed vreselijk zeer en kon absoluut niet slapen met een blok van 4 kilo op mijn maag. Ze hebben mij uiteindelijk een schroef in de elleboog gedraaid, mij plat op mijn rug gelegd (5 weken !) en mijn arm omhoog getakeld, oftewel in de tracties. Is gelukkig wel goed genezen, alleen lichte bewegingsbeperking overgehouden in de schouder.

Wens Marijke maar veel sterkte en geduld van mij !!!!!

boemel

Berichten: 8423
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:30

Goh, wat vervelend voor haar zeg. Het zal wel flink pijnlijk zijn. Wens haar maar beterschap. Zulke dingen kunnen nu eenmaal gebeuren, maar als het net met jouw paard moet gebeuren is het natuurlijk extra vervelend.

Als je nog omhoog zit met een bij-rijder. 1x per week moet zeker lukken. Ik vrees alleen dat ik het in het weekend kan redden. Ik kan me wel voorstellen dat je geen "10" mensen op Cerise wilt hebben, maar mocht je hulp nodig hebben dan moet je maar even een berichtje sturen. Ik doe het graag.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 23:24

Jeetje dat zit inderdaad niet mee, veel sterkte en beterschap voor haar

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 23:34

Rowan haalt ook wel eens dat soort grapjes uit (paard is nergens bang voor, totdat er een keer een konijntje wegspringt ofzo). Speciaal daarom heb ik een zadel gekocht waarin ik zit als een huis, hij krijgt me er echt niet af. Gelukkig maar... Op een Engels zadel zou ik niet altijd kunnen blijven zitten.

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 21:02

Ik wil ook een zadel dat zit als een huis, maar niet zo duur is als een huis Knipoog Wat voor zadel heb je dus ArwenLune??