Hoezo Bonny.. Je was helemaal neit aan het plagen!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
zilversterJarig

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Hoezo Bonny.. Je was helemaal neit aan het plagen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-03 20:06

Ik was vandaag bij de pony van een vriendin van mij, Bonny (echte naam Bon Fire fotos komen nog een keer op mijn profiel) Ik zou gaan uitmesten want zij had er niet genoeg tijd voor en ik was al vroeg uit dus ik ahd aangeboden om te helpen (dat doe ik nu iedere keer als ik vrije tijd heb) Bonny en Pasja stonden op de wei. de wei was al helemaal kaal gevreten dus ze stonden een beetje heel erg op mijn vingers te kijken of ik hun stal wel goed uitmestte.
Toen ik klaar was wou ik hun op stal zetten zodat ik ze kon gaan poetsen. dus ik pakte het touw van de wei en maakte hem aan de stal vast zodat ze zelf de stal in konden lopen. ander moest ik 2 pony's in een keer pakken en dan gaat pasja lelijk tegen bonny doen en daar had ik geen zin in.
Dus eerst liep Bonny de stal in . Maar hij liep niet zijn eigen stal in maar liep door de stal heen naar de andere wei heen. ik erachter aan en riep Bonny 's zijn naam. toen liep ie die verkeede stal in !!! Verward gelukkig was Pasja zo slim om maar ff buiten te wachten. Ik had Bonny in zijn stal gezet en toen liep pasja (naaaper) ook door de stal naar buiten. Gelukkig kwam ze neite helemaal naar buiten want ik hield haar haverwege tegen. En toen mocht ze wel mooi achteruit terug Tong uitsteken:P

dus ik lag helemaal dubbel toen ik ze eindelijk de stal in ad want ze stonden zo beteuterd te kijken Cool

maar het zijn wel schatten van beesten Lovers

kus meike

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)


Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 19:48

hahaha lekker slim maar wel gelukkig goed afgelopen Party!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, dialah, fransje23, Jet, Kasmir, moralian, PetalBot en 24 bezoekers