hoe rijden met gips???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 13:02

NIET doen... verder sluit ik me volkomen aan bij boven genoemde berichten!

Neff

Berichten: 662
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 13:56

sinds gisteren mijn arm in het gips en in het ziekenhuis gaven ze aan dat als je een ongeluk veroorzaakt terwijl je gips hebt, de verzekering dat niet vergoed. Dus niet fietsen, paardrijden, autorijden enzo. Mijn paard staat dus nu noodgedwongen 6 weken stil.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 14:24

Ik heb ook 2,5 maand met een gips been gezeten maar dan tot bovenaan mijn lies. Echt geen pretje, maar paardrijden kun je echt vergeten. Als het eraf is mag het soms nog een tijdje niet...
Doe aub voorzichtig dan kun je daarna weer lekker rijden!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 16:54

denk er ook aan dat als je valt die gipse poot in de beugel kan blijven hangen... dan heb je helemaal een probleem en PIJN natuurlijk

Wel goed van je dat je toch besloten hebt het niet te doen. Voor je het weet mag je weer beginnen.

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 18:48

nefertete schreef:
sinds gisteren mijn arm in het gips en in het ziekenhuis gaven ze aan dat als je een ongeluk veroorzaakt terwijl je gips hebt, de verzekering dat niet vergoed. Dus niet fietsen, paardrijden, autorijden enzo. Mijn paard staat dus nu noodgedwongen 6 weken stil.


tegen mij werd iets anders gzegd. ik heb toestemming gehad om na 5 weken in het gips te zitten te mogen rijden. de dokter gaf me zelf toestemming en ik ga ook op ponykamp. ik mocht alleen mee met toestemming van de dokter en dat heb ik..