Het was echt leuk deze 2 dagen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Het was echt leuk deze 2 dagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 19:31

Gisteren en vandaag zijjn we naar het concours geweest die georganiseerd werd door onze vereniging en het was echt geweldig!!

super mooi weer super mooie paarden echt geweldig.

Net terug van het springen heb net Z springen gezien ( L & M ook hoor ) echt waanzinnig en hoog komen wij zeuren in de springles liever geen 70cm hoor maar doe maar 60cm ahahhahahaha echt stom!

Een hindernis was door een man van onze manege gemaakt echt waanzinnig hij had de kerk nagemaakt van Tinte echt heel mooi!

het is zo'n succes geweest dat ze het volgend jaar weer gaan organiseren!

Ben wel verbrand en gelukkig geen regen alleen maar stralend mooi weer!

FaithLover
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 19:50

cool voor je!! springen izz leujjjk

Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 16:37

Het was zeker een leuk weekend. Ik heb zlef de zaterdag ochtend de hele ochtend naast een jury gezeten, schrijven bij Z2. Was erg leuk om te doen. Heb veel geleerd daarvan.
En 's middags mocht ik zelf ook nog meedoen. Heb wel een diploma laagvliegen gehad, want meneer vond ongeveer alles eng tijdens het losrijden. Alle paarden die hem voorbij galoppeerden deden hem of inkrimpen, of halfsteigeren en dan enorm gaan rennen (bij voorkeur recht op een andere ring af) of enorm gaan bokken. Maar hij was nu in de ring wel een beetje rustig, hij was blij dat hij eindelijk een beetje rust om zich heen had. En toch ook nog een winstpunt gereden, dus ik ben wel tevreden.
Vond het een gaaf weekend, volgend jaar weer!