haha.. kijken jullie ook altijd zo saggo als..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 08:06

Mij zien ze meestal met de domste gelukzalige Penny-glimlach; omdat ik inderdaad blij ben als ik op een paard mag zitten.
Maar bij concentratie voor moeilijke oefeningen had ik ook zo'n saggo blik.

Mijn tip: lekker buiten rijden.
Ook daar kun je oefenen als je wilt, maar het lijkt dan op de een of andere manier toch relaxter.

.

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)


Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 09:48

Botervlieg schreef:
Mijn tip: lekker buiten rijden.
Ook daar kun je oefenen als je wilt, maar het lijkt dan op de een of andere manier toch relaxter.

.


verschilt natuurlijk per persoon. maar ik ben altijd relax als ik op een paard zit. zelfs op wedstrijd heb ik nooit echt spanningen. pas voor de prijsuitreiking als het goed ging Lachen . als je buiten op een onrustig paard zit is het niet relax meer Knipoog

renske
Berichten: 652
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 19:56

ze vroegen ook wel eens aan mij als ik op het paard zat of ik het niet leuk vond soms, omdat ik ook chag kijk als ik rijd kennelijk.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 09:52

Kijk maar eens in mn profiel, daar zitten rijfoto's van me bij waar ik ook erg chaggo kijk, maar ik kijk zowiezo altijd chaggo.
Ik krijg altijd te horen: Je moet wel een beetje lachen hoor, blablabla
Op stap ook altijd, nou als je dat dan 10 keer op een avond hoort dan word je ook chaggo!
Zo is gewoon mn uitstraling

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 12:16

Iedereen zegt altijd dat ik tijdens het rijden in de bak hele vreemde koppen trek.Vooral met m'n tong tegen de binnenkant van m'n wang,en tussen m'n onderkaak en onderlip zeg maar.Ik heb dat helemaal niet door.Verward

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:49

Haha, ik ken het. Mijn instucteur zei altijd: Jacq, je mag wel lachen hoor. Paardrijden is leuk!!!! Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Bloemetje75, LaDonna75, mika11 en 122 bezoekers