Magnifiek weer gezien! Super blij!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Magnifiek weer gezien! Super blij!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-03 23:03

Ja jullie horen het goed!! ik heb haar naar anderhalf jaar weer gezien.
Ze heeft het super goed bij die mensen en ziet er nog steeds heel goed uit!
Magnifiek heeft nu alles wat ze wil.. lekker op de wei meestal iedere dag wel ander half uur per dag crossen en scheueren hoe gek het maar kan.
En dan staat ze nog te springen van energie.. Miranda is de oude eigenaar van Magnifiek.
Magnifiek is verkocht in november 2001 toen deed ik haar dus al zo'n anderhalf jaar, het ging toen de tijd echt lekker met het rijden en ik was toen ook erg geschokt van het opeens voor de deur staan van de kopers..
En dat ze toch opeens wel verkocht werd.. had ik toch wel een brok in me hkeel en tranen in me ogen hoe goed ze het daar ook kreeg ik was gek op fieky.
Miranda heeft nu een nieuw paard Rustique en daar rijd ze nu L1 met 5wnstpnt mee..
ik ben toen de tijd een keer bij magnifiek wezen kijken ze heeft het daar echt super.
Dorr een hechting in Rustique's lip nam miranda magnifiek weer mee naar de hwr les.
Het was erg leuk maar vooral weer vreemd om te zien.. ik heb foto's dan kunnen jullie vergelijken Knipoog

Ben echt super trots op dat paardje en ze blijft nog steeds geweldig Lovers
Hier vast een voorproefje van de foto's die morgen komen.. hou dus itp in de gaten!!

Afbeelding

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 11:31

Wat fijn dat je haar weer gezien hebt en wat fijn dat ze het zo goed heeft!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bonnielau, Damelza, dazai, DeGelukkige4, pol013, xVerax, Zinzi_jewel en 93 bezoekers