Eindelijk weer mogen rijden!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Elise

Eindelijk weer mogen rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-03 21:41

Eindelijk... een dikke tien weken is het nu geleden dat Nacino geopereerd is, maar hij is al 3 maanden niet gereden. Na al die weken braaf stilgestaan en rondgestapt te hebben mocht ik vandaag dan eindelijk er weer eventjes op.
20 minuten wel te verstaan, in stap!!! Haha!

Maar blij dat ik was! Twee jaar geleden had ik nog een complete rodeo kunnen verwachten na een poosje zadel-loos door het leven gegaan te zijn, maar nu, geen kick!!! Cool Stoere vent.

Smiddags even 10 stappen getest in de bak, maar die is zo zwaar nu
Ben 's avonds maar lekker de straat op gegaan, 10 minuutjes op en neer, en zooow lief, alsof het gisteren nog zo was Lovers En dat met mn touwhalstertje en een losse teugel Knipoog

Zow blij dat hij geen gekke fratsen heeft uitgehaald.. zou zijn been geen goed gedaan hebben, nu is het ook nog wel niet zeker dat alles goed komt, maar dit is wel even een opkikker!

Moest ik even kwijt Party!!

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 21:54

Ow geweldig!!! Ik vind het echt te gek voor je! Na lang wachten eindelijk weer eens wat kunnen ondernemen met je paardje en dan nog zo rustig en braaf ook!!!

Veel succes en vooral veel plezier verder er mee nog!

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-03 22:02

Dankje! Met zoiets simpels zo blij zijn, dat is niet zo vaak het geval.. Pas als je meemaakt hoe betrekkelijk alles is

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie