Nachtmerrie komt gelukkig niet uit.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Nachtmerrie komt gelukkig niet uit.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 23:42

Gisteren had Nanja met onze Fleur les op de manege en ik ging er later ook heen zodat zij nog even een proef kon voorlezen. Toen we klaar waren bracht ze Fleur naar de binnenbak en stapte ik Ramony met de teugels over haar hals aan de hand uit. Beginnen ze naar elkaar te gillen en Ramoon steigert en vliegt naar achteren zodat ik de teugels los moet laten. Daarna gaat ze in vliegende galop de bak uit richting de weg. Ik natuurlijk lijkbleek en met tranen in mijn ogen Huilen gillen dat er een paard los is. Gelukkig kunnen mensen haar opvangen en de binnenbak in jagen. Het zijdeurtje stond maar gedeeltelijk open en toch was mijn zadel niet beschadigd. Haar snel weer mee naar buiten genomen en haar direct op haar nummer gezet zodra ze ook maar de neiging had een pas verkeerd te doen.
Nu had ik vandaag springles, gebeurde hetzelfde alleen nu zat ik erop. }> Zeer gespannen dus direct draven, gelukkig niet bokken maar wel met bolle rug sprongen maken en toen ik terug naar de stap ging kwam ze twee keer overeind. Toch maar de longeerlijn gepakt en na een kwartier was ze bekaf Slapen en ben ik er maar weer opgestapt.
Ik heb morgen daar een wedstrijd maar ze heeft vanavond geen haver gehad. Ik hoop alleen dat ze niet stijf staat van de spierpijn.

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 15:07

Dan schrik je toch ook rot!!
blij dat het zo goed is afgelopen, en die spierpijn is dan haar eigen schuld }>