misschien een handige tip stond in het blad 'bit'

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33111
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-01 17:41

Hoi!

Misschien is dit wel handig voor degenen die hun paard in de wei of op stal met halster om hebben staan.
Ik schrijf dit even over uit het bit:

HALSTERHULP

Geen kapotte halsters en wonden meer. Als uw paard met het halster ergens blijft hangen of als een van de andere paarden aan het halster trekt, schiet het verbindingsstukje los en is het paard uit zijn benarde situatie bevrijd. De Fly Free Link is aan ieder normaal stalhalster te bevestigen.
kleur: zwart. Prijs Fl 16,80/ 7,62 EURO
info: http://www.hue-hott.de

Enige nadeel is dat het in het duits is Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 18:26

ooh daar was tog ook eerst een foto van op bokt? in juni ofzo?? nou mijn halster is goed en is het een heel halster of alleen een knip?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 19:27


Ineke2

Berichten: 33111
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-01 20:12

Je kan een heel halster kopen met die klip eraan, maar volgens mij kun je die klip ook los kopen, want het 'is aan ieder normaal stalhalster te bevestigen' staat erbij.
En dit is toch een beetje anders...bij die in juni moet je als je paard blijft hangen en die ringetjes breken, met secondelijm aan het werk. Bij deze niet, dat is toch een stuk handiger.

ikke

Berichten: 37542
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 22:00

Hmmm, kun je net zo goed meteen leren om los stil te staan. Als ze dit trukje door hebben, kun je elke keer achter je paard aan, vraag maar aan Heike, Barley heeft iets soortgelijks ook al "ontdekt" ben je mooi klaar mee.