Verslag Lan=Life 4! Jaja we did it again...!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sypheron

Verslag Lan=Life 4! Jaja we did it again...!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 16:34

Vrijdagmiddag begon het, computer afsluiten thuis en alles netjes de auto in. Dan naar een vriend toe rijden en als laatst richting Eindhoven, waar dit weekend Lan=Life 4 plaatsgevonden heeft. Lan=Life 4 was een LAN-party met ongeveer 300 gamers en leechers, voornamelijk Nederlanders.
Onze Unreal Tournament clan (waarvan ik leader ben) had 4 vertegenwoordigers op de LAN waaronder ikzelf, een vriend van me (ex-collega oa.) en nog 2 andere gasten uit Weert.
Er werden diverse compo's gehouden, competities waarmee je prijzen kan winnen. Onderandere voor Counter-Strike en Black Hawk Down, maar ook Unreal Tournament instagib Deathmatch, tja Unreal Tournament, daar kwamen we tenslotte voor. Na de eerste nacht de hele nacht doorgegaan te zijn heb ik besloten 's morgens toch maar een uurtje te slapen. En het was ook echt niet langer, niet veel later begonnen de competities en had ik mijn eerste tegenstander tegenover me staan. Het systeem was als volgt. Je speelde een tegenstander, en het was best of 3 maps. Je moest dus 2 maps winnen wil je door gaan naar de volgende tegenstander. Plus het was double elimination, wat betekend dat je een keer van iemand mag verliezen, maar als je 2 keer verliest, lig je er uit.
Ik heb eenmaal verloren, en toen heb ik nog een paar mensen overwonnen. Ik stond in de finale, en om die te winnen zou ik mijn vriend moeten verslaan... 2 keer zelfs want hij was nog niet verslagen. En het lukte me gewoon om de eerste game te pakken, redelijk dik ook nog. Nu was het veel spannender, want degene die nu won, was dus echt de winnaar van de competitie. Het ging redelijk gelijk op, totdat hij ineens wegliep, en de laatste map won. Hij dus 1ste en ik 2de.
Ik heb een beker gekregen en een tray met 24 blikjes energydrink van Atari (met Unreal Tournament logo erop Kwijl Cool ). Verder heeft iedereen nog wat gratis demo cd's gekregen en nog 2 stressballen in de vorm van Adrenaline pills uit Unreal Tournament 2003.
Uit eindelijk stonden we dus met onze clan Dessolators op plaats 1, 2, 3 en 4 in de competitie, terwijl er toch een heel aantal meer mensen meededen. Ik was zo blij Pling Voor mij dus een super geslaagd weekend!

Website: http://www.lanislife.nl

Foto:
Afbeelding

daniel79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 16:37

Gefeliciteerd! Weer een beetje bijgeslapen ondertussen?

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 17:02

Nee Tong uitsteken Ik heb vanochtend nog een uurtje of 3-4 geslapen denk ik, maar zeker niet meer. Vanavond een beetje redelijk op tijd naar bed Knipoog

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 17:06

Unreal is wel leuk al speel ik het nooit, keek alleen maar.

Quake en CS daarentegen ... rrrrrrrrrrrrr

Maar geleficiteerd met je tweede plaats! Lijkt me best wel leuk, met zo'n hele bende en dan de hele dag gamen en leechen

٩(- ̮̮̃-̃)۶ Ik ben klein, lief en onschuldig ... en als je dat niet gelooft, maak ik je iets anders wijs :p ٩(- ̮̮̃-̃)۶
٩(- ̮̮̃-̃)۶

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 17:11

Stressbal, hebben, hebben! Fijn dat je een goed weekend hebt gehad schat, ik ga zo naar de kerk, zie wel of ik je nog spreek vanavond!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 17:21

Cooool!!! gaaf dat blikje, en die beker uiteraard !! klasse!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 14:15

Nieuwe pics van prijsuitreiking:

Hier neem ik aka |Ð|~SyPheRoN~ mijn prijzen in ontvangst:
Afbeelding

Afbeelding

Dit is |Ð|~IdeNt~, ook uit onze clan met de 3e plaats:
Afbeelding

En dit is |Ð|~PoeNa~, goede vriend van mij waar ik in de finale van verloren heb, die zijn eerste plaats in ontvangst neemt:
Afbeelding

Afbeelding

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 22:16

Zozo, dat gebeurd niet vaak, dat ik Roy een andere vrouw zie zoenen! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 15:22

hehe congratz m8 Lachen
nou nog vanilla style duelleren en dan mag je je van mij een echte dueller noemen Tong uitsteken
btw werd er ook nog gequaked daar?

All your horses are belong to us! Knipoog

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-03 15:33

Ja maar niet zo veel, was voornamelijk eigenlijk CounterStrike en nog wat andere tactical shooters.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 18:53

Jurga schreef:
Zozo, dat gebeurd niet vaak, dat ik Roy een andere vrouw zie zoenen! Haha!

whahaha en dat is maar goed ook Haha!

maar roy gefeliciteerd hoor, is dat geschreeuw hier op de kamer ook niet voor niks geweest *LOL* Ach gut

Sometimes there's justice. Sometimes there's just us

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie