2 jaarlingen en een Ford busje

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Letsdunit

2 jaarlingen en een Ford busje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 12:20

Mijn jaarlingen voelen zich van jongst af aan nogal aangetrokken tot mijn auto. Toen 1 van de jaarlingen nog veulen was is ze ook al eens achter in de bus gesprongen toen de achterdeuren open stonden.
Nu het nogal warm is op het land moet ik 2 keer per dag de water tonnen vullen. Ik zet grote bakken met water achter in de bus en rijd dan het land op. De dames beginnen al te hinneken als ik aan kom rijden, veel kans om het hek netjes open en dicht te doen krijg ik meestal niet van ze. Als ik eenmaal op het land ben rennen ze in volle vaart met de auto mee. Achterdeuren open en ik ga water in de tonnen doen. Gisteren had ik mijn voordeur open laten staan en was rustig aan het water vullen. Vivre was al met haar voorbenen op het opstapje bij mijn voordeur gaan staan terwijl Valora al met haar voorbeen achter in de bus stond. Gelukkig kwamen ze erachter dat ze nu toch echt te groot zijn geworden om in mijn bus te klimmen want anders hadden ze dat vrees ik wel gedaan !
Rare paarden. Clown

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 12:25

Wat een maffe beesten!
Was leuk geweest als ze even binnen waren gewipt!

* To Belg, or not to Belg *

chanickyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:11

Linda250 schreef:
Was leuk geweest als ze even binnen waren gewipt!

En dan een foto had gemaakt dan kon je die op bokt zetten. Je zag laatst toch vaak een witte pony in een rode auto, dan was dit jou versie.

Maar het zijn 2 maffe beesten hoor Haha! . Stond de auto nog aan?? Worden ze gelijk verkeersmak

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:25

oh heerlijk zo'n verhaal. ik heb ook zo'n jaarling, die zou precies hetzelfde doen als ze de kans kreeg.

Soms ben ik net een mens.

Soms ben ik net een mens.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:53

Spiegels en ruitenwissers zitten er nog wel aan?
Wij dachten eens dat we best de auto 5 minuten in het land konden laten staan terwijl we wat aan de omheining repareerden.
In 5 minuten kunnen ze veel slopen...

[KS-MK] [webcam] Dream Team Mini's 2017 (seizoen 14) - nu ONLINE voor het 2017 seizoen.
Drachtige merries: Daisy 275 dagen, Party Girl 269 dagen, Misty 261 dagen, Amy 243 dagen, Cookie 195 dagen, Snazzy 161 dagen & Lizzy 156 dagen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie