Aken was weer geweldig!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Rianne_
Berichten: 5238
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Aken was weer geweldig!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-03 21:24

Vanochtend ging om 10 voor 6 de wekker. Gaaaap Dat is erg vroeg als je er pas om half 1 in ligt! Maar toen ik besefte dat ik naar Aken en dus naar Markus Vingers aflikken ging viel t allemaal reuze mee en was ik om 7u helemaal kant en klaar! In de auto heb ik lekker verder kunnen slapen Slapen en om half 10 waren we in Aken. Pap gooide me de auto uit en ik ging opzoek naar Judith, mn Duitse penvriendin.
Snel gevonden en naar t dressuurstadion voor de Nadine Capellmann fanclubdag. Sonja Gademann en Juppie gingen redelijk, maar het kan beter! Scheve mond
Tineke en Jazzzzzzzie;) gaan heeel goed en behalen een nette score die ik nu even niet meer weet. dan is het tijd voor het ontmoeten van NAdine. wat is dat een leuk mens zeg! GEWELDIG! ik heb wel pech, want net als we bij nadine zijn moet Markus zich klaar gaan maken voor het parcours. jammer maar ik heb m even gezien. *LOL* Als Nadine weer weg is rennen we snel naar de springbak waar Markus net uitkomt. hij lijkt erg blij en klopt Constantin uitbundig op zijn hals. meteen belt hij ook naar vrouw Meredith die thuis is met een gebroken been.Boos!
we weten de score niet maar durven t ook niet te vragen. later blijkt dat hij foutloos was maar wel iets te langzaam om bij de eerste 16 te horen die in de 2e ronde mogen starten. jammer maar toch goed gedaan! we lopen even wat rond en het is erg gezellig. de heledag Duits praten is niet zo moeilijk al dat ik gedacht had. We kunnen markus niet vinden maar S:oren von Rönne loopt wel steeds rond....wat heeft die man blauwe ogen zeg...*dream* Dromen Lovers
Jammer genoeg lukt het ons niet meer MArkus te vinden voordat ik naar huis moet Huilen maar we hebben wel even met MAlin Baryard gepraat, met Ludger Beerbaum, zijn "dochter"Viviën (is een hele aardige meid!!!! en met NAdine Capellmann....het was dus een GEWELDIGE DAG!
Oh ja, mocht het jullie interesseren...Rene Tebbel is ABSOLUUT NIET MIJN TYPE!

Groetjes van mij!!!!!!!!


Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 09:27

Lijkt me wel gezellig zo'n dagje!

Wie zei dan dat Rene Tebbel jou type zou zijn? Haha!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

_Rianne_
Berichten: 5238
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-03 13:17

uhhhhhhh niemand!? hahahah!

          Waarom mag zomaar verdwijnen... wie zo onmisbaar is?

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 16:29

Ik heb vanmorgen de dressuur kur op muziek gezien , maar ik miste de nederlanders.
Wel viel me op de de amerikanen ook steeds sterker en beter worden.
De Kur van kyra Kyrkland vond ik echt een aanfluiting met haar kerstmuziek, het paard kan overrigens wel geweldig lopen.


Maar ik heb toch wel genoten.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

_Rianne_
Berichten: 5238
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-03 20:50

Ja, maar de muziek was wel lekker van Imke Schellekens gejat geloof ik! Boos!

          Waarom mag zomaar verdwijnen... wie zo onmisbaar is?

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 21:51

Ik heb er ook een paar gezien op tv.
Kyra vond ik idd een aanfluiting, dat ze nog zo veel punten kreeg, want soms reed ze echt slordig..
Maar Lisa Wilcox, die was goed!

Sancho, Nationaal Kampioen M1 Haflingers 2010 !

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 22:21

Wat dacht je van Jeroen Dubbeldam? Die heeft gewonnen op de paardenwissel, mag zichzelf Best of Champions 2003 winnen! Potverdrie, dat is een prestatie! Geweldig!
Heb de laatste 12 deelnemers van de dressuurkur gezien via NDR tv, geen enkele Nederlander... We tellen echt niet meer mee op dressuurgebied...

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmenteC, daydream, Mark0919, miezelke, Sting, tienus63 en 38 bezoekers