vorige pony opgezocht en nieuw paardje gekocht :D!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

madelien

vorige pony opgezocht en nieuw paardje gekocht :D!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 22:34

hoi,
vandaag heb ik lucky na lange tijd weer eens opgezocht. het gaat echt heel goed met hem. hij heeft een heerlijk leventje. heel de dag door op het land en met mijn neefje naar het bos. geen verplichtingen maar gewoon lekker hobbelen. echt toppie! had er in het begin wel moeite mee maar na vandaag heb ik het helemaal geaccepteerd. luck weet ook wie zijn baasje is. en dat vind ik wel wat moeilijker om te accepteren. dat ie eerder mijn neefje volgt dan mij. maar ja na vandaag niet meer. want ik heb eindelijk een nieuwe pony Haha!. ik was al een tijdje op zoek naar een leuke jonge pony. maar aangezien ik nogal kieskeurig ben ging dat niet zo vlotjes Bloos . maar vandaag dus gekeken bij een 2-jarige e-pony. een hengstje. nou was gewoon liefde op het eerste gezicht Lovers . eerst had ik al een aantal foto's gezien en daar zat ik al bij te Kwijl . maar toen ik hem net zag stond ik al helemaal te Kwijl . hij is echt zo leuk he. ben nou helemaal in Lovers . hij was onwijs braaf en kan niet wachten om hem elke dag te doen. helaas kan dat nog niet, want mijn ouders gaan dinsdag weg dus moet ik nog 4 weken wachten voordat ik hem kan halen Boos! . maar ja ik heb dus geen foto's van luck kunnen maken, maar om jullie te troosten zal ik ff een fotootje van shadow plaatsen de rest kunnen jullie bij ITP zien Haha! Tong uitsteken .:

[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/shadow(4).JPG[/img]

<3Trotse mama van Madison (14-09-09), het prinsesje en Marisol (19-01-12), ons Sumo-kindje <3
|( Papa Hendrik, vredig heengegaan op 25-04-08. Papa Richard, onverwachts overleden op 08-07-08. Uit het oog, maar nooit uit mijn hart!! |(

M_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 22:42

leuk dat je oude pony het zo goed heeft en dat je ene nieuw paardje erbij hebt!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 08:57

Leuk om je oude pony weer eens te zien. en fijn dat hij het goed heeft
ik zie de foto van je nieuwe paard nu niet,
maar ik ben zeker benieuwd!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 09:01

fijn dat je oude pony een fijn plekje heeft gekregen.
en wat een beauty is de nieuwe....ga je hem zelf inrijden?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 12:22

Wat leuk dat je een nieuwe pony hebt! Ik zie de foto's helaas niet...
Veel plezier ermee!

Spoiler:
nieuwsgierig aagje ;)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 12:23

Foto doet het idd niet...

Geeft een goed gevoel als je weet dat je oude pony goed terecht is gekomen...

Je suis Charlie.

madelien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 14:07

is inderdaad lekker gevoel als je weet dat je vorige pony het goed heeft. en ja ik ga hem zelf inrijden...over een jaartje ofzo Haha!... en vaag bij mij doet ie het wel Verward

<3Trotse mama van Madison (14-09-09), het prinsesje en Marisol (19-01-12), ons Sumo-kindje <3
|( Papa Hendrik, vredig heengegaan op 25-04-08. Papa Richard, onverwachts overleden op 08-07-08. Uit het oog, maar nooit uit mijn hart!! |(

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie