nou wat mij nou weer is overkomen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bolletje
Berichten: 2120
Geregistreerd: 30-05-03

nou wat mij nou weer is overkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 11:18

Ik dacht een keer orgineel te zijn , en koop een tijgerprintstofje op de markt . Ik dacht daar kan ik wel een leuk dek van maken. Ik dat dekje gemaakt van tijgerprint. Op de manege vroeg iedereen waar ik dat dekje gekocht had ,iK zij dat ik het zelf gemaakt had. Een maand later zie ik in een ruiterwinkel hetzelfde model dekje hangen Ach gut Ik vroeg sinds wanneer hebben jullie deze dekjes, ze zijden dat het een nieuw ontwerp was Boos! Nu ben ik niet meer zo orgineel ,maar kennelijk vonden ze me ontwerp wel leuk dus als Haha!


Saltow

Berichten: 1117
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Ninove-City (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 11:50

hihi,
grappig kan altijd gebeuren...
maar gelukkig was je toch een maand "in"...
Xxx myrthe xxX

Paradise is pretty sweet until you smash your fase to a banian tree...
...Paarden schenken ons de vleugels die wij ontbreken...
Who put the flower in the barrel of that gun ?

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 15:40

dat hebben wij hier ook altijd aan de hand.
is raar hé. Zo kom je met geweldige ideëen en dan zie je ze later gewoon in de winkel liggen.
Zo hadden we eens een geweldig idee om (bijna 7 jaar geleden) een programma te maken met de vragen van je rijbewijs. Mijn vriend situatie foto's maken,... en wat denk je, nog geen 2 maanden nadien kan je het gewoon in de winkel kopen. Verward Gek hé.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 16:49

grappig kun je shabrakken dan zelf maken?
en ja klopt ze hangen nou in de winkel,ook met koeien en tijgerprint,super gaaf,alleen de prijs niet zo...

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 17:34

Had je dat maar geweten dan had je ze zelf op de markt kunnen brengen. (ping ping)

XANTHA

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 18:49

haha wat grappig
het is idd een stuk goedkoper om ze zelf te maken, dat wil m'n buurvrouw ook gaan doen Haha!(we zullen zien wat het wordt...)

bolletje
Berichten: 2120
Geregistreerd: 30-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-03 21:44

Ik heb ook een zwarte hoes gemaakt voor om pad met aan de randen zilverpapier doorgeregen, en ook om me borstuig heen , me pony leek net zon spaans rijpaard


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, herous, karelien, Loe_Loe, Meert, Paardennamen, Ruai, sterregoud, Vagabondo, vilo en 103 bezoekers