Vrijdag: Laatste Werkdag

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Riëtte

Vrijdag: Laatste Werkdag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 07:53

Tenminste voor de komende 4 maanden. Gisteren is mijn verlof ingegaan! Party!! Party!! Party!! Party!!

Ik moest de middag en de avond werken, maar dan zag ik de vrouiw van de dárts niet meer, en bovendien 2 van mijn collegaatjes maar heel kort. Had ze dus beloofd om 's ochtends taart te brengen.

Eerst naar Des om haar haar eten op te laten smikkelen (gaat nog steeds erg goed!). Thuisgekomen onder de douche en vlug naar de vlaaienbakker. Een halve kersenvlaai en een halve vruchtenvlaai uitgezocht Tong uitsteken .

Vervolgens op naar de praktijk. Daar werd ik zo'n beetje met gejuich begroet. Men had wel zin in koffie en taart. Het duurde wel even voordat iedereen zat (de artsen hadden hun afspraken staan). Maar toen konden we eindelijk smikkelen.

Mijn collega vroeg nog waaraan ze de taart te danken hadden. Of ik echt zo blij was dat ik ze ging verlaten. Ik: nee, volgens mij zijn jullie erg blij dat je van mij af bent en daarom trakteer ik!

Ze hebben me allemaal sterkte gewenst de komende tijd, en als ik nog eens aan kwam wippen vonden ze dat heel gezellig (vooral als ik dan weer taart meeneem ).

Die middag was het goed druk, we hebben nauwelijks tijd gehad om bij de thee taart op te smikkelen (het moest toch op?). De dochter van de d'arts kwam ook nog langs (precies op tijd voor de taart Haha! ). Toen eind van de middag de derde collega op punt stond om naar huis te gaan zei ze: het duurt nu zo lang voor ik je weer zie, we gaan even knuffelen. En prompt vliegt ze me in de armen Bloos . Kon het nog net drooghouden (met zulke dingen moet je eigenlijk niet bij mij aankomen).

De avond was beredruk. Het stond al helemaal vol tot 20:10 (gaan normaal tot 20:00 door) en toen belde nog iemand dat zijn hondje met de poot tussen een elektrische deur had gezeten . Dat kun je natuurlijk niet weigeren. Kom maar langs. Gelukkig hadden we geen dienst, dus ik heb net na 19:30 het antwoordapparaat erop geknald. UIteindelijk was het bijna 21:30 dat ik naar huis kon (ipv normaal 20:30) .

Mijn baas die er die avond was heeft me ook veel sterkte gewenst. En ook goede raad: niet te veel naar alle bevallingsverhalen luisteren, die van jou is toch altijd anders..... Sigaar

Maar goed: mijn vrije leventje is begonnen. Nog een paar weekjes en dan heb ik zo'n klein handenbindertje. En als ik weer aan het werk ga ben ik mama. 't Is toch nog heel onwerkelijk allemaal Knipoog

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 11:46

Nou 4 maanden 'vakantie' dat is niet mis Haha! Geniet er maar lekker van, de tijd vliegt vast voorbij! Haha!
Hoeveel ga je werken als je kindje er is?

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 20:32

'k ga strakjes 22 uur werken. Anderhalve dag gaat de baby naar m'n schoonmoeder. Een ochtend in de week is mijn man thuis. En op woensdagavond gaat ie voorlopig eerst mee naar 't werk, waar Marc hem na een uurtje ofzo op komt halen...

Gelukkig hebben we dat al prima geregeld , dus weer een kopzorg minder!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie