Wel eens op ´t Peerdespul geweest??

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Machie

Berichten: 15938
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:08

piedrolover schreef:
Hoihoi, volgens mij heeft arabsrulezz het over een ander kamp. Omdat er alleen ijslanders zijn , zijn er geen stallen. Paarden die kreupel zijn die hoeven evht niet mee te rijden hoor! En dat de slaapzalen er niet helemaal perfect uit zien dat maakt toch niet zo veel uit op een kamp, het gaat uiteindelijk toch om de paarden! verder heb ik ook bij andere berichten gelezen dat er alleen gestapt wordt, dit is echt niet waar! Je draaft en gallopeert hele veel en dan niet gewoon een rustig gallopje, nee in rengalop!!!! Heuvels op, door t bos, lange zandpaden enz. Tijdens het rijden doe je vanalles. Haast elke dag doe je 1 of 2 springpaadjes!! Als je op zoek bent naar ene leuk kamp, dan is het peerdespul zeker geschikt! En er wordt harstikke goed voor de paardjes gezorgd. Zodra er wat mee is maken ze er meteen werk van en laten ze ene paardje echt niet nog zomaar meerijden!
Groetjes Annika


klopt, grani is ook kreupel geweest toen ik er was, en die heeft net zo lang stil gestaan tot ze beter was. En over de rensgalop kan ik meepraten Haha!
En daar om die plas heen, zooooo gaaf
hier wordt tenminste paardgereden, beter dan zo vaak alleen maar ff 2 uurtjes per dag te paard. OP t peerdenspul zit je iig zo ongeveer de hele dag in het zadel Haha!


byrklint
Berichten: 253
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-03 21:47

Ik ben net weer terug van 2 weken van T peerdespul de paarden maken het allemaal goed en het was weer spuer gezellig!!!!!!!
Over 3 weken ga ik weer 2 of 3 weken Haha! ik heb nu alweer zin!!


byrklint
Berichten: 253
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-03 10:05

Barb schreef:
Mij werd toen verteld dat Oder een jong paardje was. Heb ook ooit
nog gehoord dat hij verkocht is aan een meisje wat er toen ook
was bij mijn week, want haar moeder vond hem ook helemaal
geweldig. Scheve mond


Ik heb het verhaal van Odur ff nagevraagt Odur is verkocht. Lachen Dus hij zal waarschijnlijk nog wel leven!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jokonootje en 32 bezoekers