paard laten rijden door anderen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 21:23

Ik wil alles zelf kunnen en ook kunnen zeggen dat ik mijn paard alles zelf geleerd heb, uiteraard met hulp op de grond.

Maar voor mij niemand anders om hem door een dip heen te krijgen, dat wil ik zelf doen.
Dan heb ik er voldoening van en veel van geleerd.
En dan duurt het maar wat langer, het zij zo, maar wel een super uitdaging

1x heeft mijn instructrice erop gezeten, dit omdat ik eigenlijk met nog iemand les had, maar die was er niet en ik ziek was, maar was gegaan zodat die ander niet alleen was Scheve mond
Maar een uur prive les was me toch echt teveel en heeft mijn instructrice het uur volgemaakt

Ik kreeg van haar daarna het compliment dat het er simpeler uit ziet bij hem dan het is Lachen
Want ze wilde hem wel ff alles laten doen waar ik niet zo ver in kwam, niet dus Haha!

Het fijne daarvan is nu wel, dat ze weet hoehij voelt en reageert, maar meer hoeft ze van mij ook niet te weten/kennen op Kawa

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 21:41

gelukkig zijn er nog mensen die anderen op hun paarden laten rijden. rijdt op een stal waar alle paarden van henk zijn. en veel mensen rijden op die dieren.... maar henk zelf niet. tenzij er weer iemand afvliegt ofzo. gaat prima op deze manier. een aantal andere bokkers maken hier ook dankbaar gebruik van. kim van gijsenkim an anique_vaandrig rijden hier ook regelmatig. erg gezellig en we helpen elkaar altijd. we hebben onze eigen dressuurmuts die altijd helpt (vanaf de grond) met dressuurproblemen. kim is er voor alle voorkomende romslomp en ik spring meestal. ook de paarden waar anders de andere op rijden. is ook handig als er iemand ziek is. anders moet t paard zo wennen aan een ander en nu is dat geen probleem. voor mij werkt het dus zeer zeker! Ach gut