Ojee eigenaar heeft Blacky op volle wei gezet....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Ojee eigenaar heeft Blacky op volle wei gezet....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-03 21:34

Kom ik net bij Blacky. Gelijk de auto vol mee van die dazen Boos!
Blacky stond op een ander stuk nu.....maar dat was gewoon weer vol gras.
Kun je net zo goed die wei niet afsluiten. Verder leek hij behoorlijk bang. Hij was weer vollop aan het galopperen
Wilde ik hem ff uit de wei nemen.....nou hij stond me toch dreigend aan te kijken hey Bloos
Heb het gelijk niet meer geprobeerd....als je over zijn vacht ging...voelde je allemaal bultjes (van die dazen dus).
Maar het is zeker niet verstandig om al met hem een stukje te wandelen?

Kiss sun

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 22:39

oppassen dat ie nu niet ineens weer slechter gaat lopen! want hij staat nu op een volle wei, en zal wel veel rennen ivm die dazen! echt zielig voor hem dat ie geen stalletje ofzo heeft!

of je er mee kan wandelen weet ik eigenlijk niet, ligt er ook aan of ie gevoelig is als hij over straat moet, je kan als je gaat wandelen denk ik t beste hem in de berm laten lopen.

is je vliegendeken alweer gemaakt?

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-03 23:36

Nee nog niet
Ja ik ben ook het meeste bang voor dat hij straks weer slechter gaat lopen. Maar ik geef nog steeds medicijnen...moest nog dusja.

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 23:53

sorry zal wel een beeetje domme vraga zijn maar wat zijn dazen Verward

Dag lieve mama...

Dusi

Berichten: 750
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Ravenstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 11:50

Dazen zijn grote ovale grijze steekvliegen. Als ze je steken, dan doet dat behoorlijk zeer. Vooral met benauwd weer komen ze voor (zekers in de bossen). Paarden hebben er veel last van, maar mensen kunnen er ook giga veel last van hebben. (grote ontstoken bulten waar ze gestoken hebben).

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 22:22

Dusi schreef:
Dazen zijn grote ovale grijze steekvliegen. Als ze je steken, dan doet dat behoorlijk zeer. Vooral met benauwd weer komen ze voor (zekers in de bossen). Paarden hebben er veel last van, maar mensen kunnen er ook giga veel last van hebben. (grote ontstoken bulten waar ze gestoken hebben).


dank u

Dag lieve mama...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 23:35

dazen/horzels/bouwen, ik heb iig een grote harde schijf op mn bovenbeen van ruim 10 cm doorsnee, nadat ik met t paardrijden was gestoken :S doet echt pijn!
en zit zitten hier overal Boos!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Fly_high, IASCrawler, Lalladidoo, lina1998, Nicollevs en 119 bezoekers