Ik zal hem missen..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnetje81Jarig
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Ik zal hem missen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 23:15

ik baal echt gruwelijk. Ik heb zaterdag pas gehoord dat een goede stapmaat uit de groep morgen (woensdag) voor een half jaar naar Amerika vertrekt. Hij wist het zelf nog maar een weekje maar toch baal ik enorm. Hij heeft het wel zelf verteld gelukkig, als ik vd week hem niet gezien had had ik het van ook nog eens van anderen gehoord!
Ik zal hem echt zooo erg missen, hij is de enige naast mijn beste vriend waar ik gewoon over van alles mee kan ouwehoeren en lachen zonder dat ik het gesprek opgang moet houden als we opstap zijn.

Jack ik zal je enorm missen!!! Huilen

janne

Berichten: 1729
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 23:31

een hele goede vriend van mij vertrekt in augusus voor 1 jaar naar australie.
wedden dat ik die ook super ga missen Huilen

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 08:49

Mijn vriendje vertrekt in januarie voor een half jaar naar Mexico Huilen
Daar zit ik helemaal tegen op de hikken, dan ga je ook niet ff een paar keer langs... Maar ja, hij gaat daar studeren en zal er vast een leuke tijd gaan krijgen.....

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 09:13

Da's zo voorbij joh!!!!! M'n man z'n halfbroer is een half jaar naar zuid-Afrika geweest, en de tijd vloog gewoon voorbij Haha! Echt waar!!!!! In het begin niet, maar eens de routine terugkomt is het over voor je het door hebt Hij is zelfs nog een maand langer gebleven dan voorzien ... Tong uitsteken

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 11:28

Dat is idd sneller voorbij dan je denkt.Gewoon lekker veel brieven schrijven,das ook erg leuk;daar kun je helemaal naar uitkijken. *LOL* Toen ik net verkering had met mijn (nu) man,moest hij voor 14 mnd. in dienst.We hebben heel wat afgeschreven.De brieven heb ik nog steeds.Best leuk om nog eens door te lezen.