Ik wist niet dat Dennis zo zindelijk was

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Ik wist niet dat Dennis zo zindelijk was

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 21:27

Dat hij altijd netjes op 1 hele grote hoop poep is al lang bekend. Zo wel op het land als op stal liggen 1 a 2 grote hopen en dat is alles.
Maar wat hij gister deed sloeg echt alles. Ik zette hem heel even vast om een hek open te doen zodat we er door konden. De kruiwagen moest ook mee dus die bracht ik al een stukje verder. Ik hield Den al in de gaten omdat Pauleen en Nugget weer thuis waren en op 10 meter van Den af stonden. Hij maakt zich los, kijkt niet eens naar Pauleen en Nugget, loopt direct naar de mest hoop en gaat daar netjes staan mesten. Toen ik hem lachend ging halen stond hij echt heel bedust te kijken alsof hij niet wist waar ik het over had.

Dan denk je een dekhengst te hebben die last heeft van zijn hormoontjes en loopt hij een merrie voor bij om netjes op de mesthoop te gaan mesten Verward . De wonderen zijn de wereld nog niet uit dus.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


janedoe

Berichten: 693
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 21:34

Wow! Wat een manieren heeft jouw paard. Daar kan de mijne nog een 'hoop' van leren Haha!. Die kijkt niet waar hij het 't beste kan laten vallen hoor.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 21:50

Mijn pony poept altijd netjes aan de achterkant van haar box.

Grappig dat Dennis dat zo doet..toen ik het las keek ik ff zo Bloos Haha!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 21:54

Schitterend Lovers
Mag ik mijn pony's een paar weken langsbrengen, misschien leren ze dan eens wat toiletetiquette Schijnheilig Schijnheilig
Ik roep altijd dat een van hun voorouders absoluut een varken geweest moet zijn Haha!

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 22:20

Tja, dat hij het normaal op een mooi hoopje komt komt meer door zijn hengst zijn dan goede manieren Knipoog . Maar dit sloeg echt alles, ik denk dat het meer toeval geweest is Schijnheilig .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 22:48

Hij liet gewoon aan de dame in kwestie zijn dat hij een zeer welgemanierde heer is. Ik ben benieuwd of de merrie van hem onder de indruk was.
Kun je niet gewoon de staldeur van hem open zetten zodat hij het altijd op de mesthoop kan doen, scheelt je een "hoop" werk.

Fewspot hengst Kaleido's Don Pedro ter dekking http://stalkaleido.nl
Kaleido's Don Pedro in the picture [ITP] Appaloosa sprookjes hengst

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 22:53

Zo heb ik Duncan een keer zien mesten in de mestkar (ja, met zo'n groot paard kan dat) Haha! .

Leuk als ze dat soort malligheden doen (en gemakkelijk Knipoog ).

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 22:56

hahaha melig, Jaike heeft het gepresteerd om 2 weilandjes verderop te gaan mesten waar ze altijd mest en daarna weer terug te rennen.
Ik lag helemaal dubbel want ik zat op een stoel in het grasveld, ja paarden blijven leuk Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 09:08

ha ha stoer.

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 09:12

DendroFleur schreef:
Kun je niet gewoon de staldeur van hem open zetten zodat hij het altijd op de mesthoop kan doen, scheelt je een "hoop" werk.

Ik zou wel willen maar denk dan toch dat de 2e stop de merries word. Hij is netjes op gevoed maar weet ook donders goed wat je met merries kan doen Tong uitsteken .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23410
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 09:27

Dennis schreef:
Tja, dat hij het normaal op een mooi hoopje komt komt meer door zijn hengst zijn dan goede manieren Knipoog . Maar dit sloeg echt alles, ik denk dat het meer toeval geweest is Schijnheilig .


hmmzz zou hij het ook aan mijn hengst willen leren? Schijnheilig

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Tancreda4

Berichten: 24013
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 10:02

Haha! Handig!! Als de paarden voor de stal staan bij de mesthoop, poept Otto ook altijd in de mesthoop. Genderose natuurlijk niet, die doet het er net naast Moest ook wel eens lachen. Ik met Gen in het weitje aan het stappen, trok ze opeens onwijs naar de hoek toe. Dus ik lekker laten lopen, ging ze naar de 'poephoek' toe om zich te legen! *LOL* Wel handig. Daar kan Otto weer iets van leren, die het altijd midden op het erf doet als Maris met hem in het weiland gaat rijden *LOL*

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 10:17

Polly"]
[quote="Dennis schreef:
Tja, dat hij het normaal op een mooi hoopje komt komt meer door zijn hengst zijn dan goede manieren Knipoog . Maar dit sloeg echt alles, ik denk dat het meer toeval geweest is Schijnheilig .


hmmzz zou hij het ook aan mijn hengst willen leren? Schijnheilig
[/quote]

Ja hoor. Ik denk dat Dennis het wel gezellig vind om hem dat te leren Haha! .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 12:52

Vet cool!!!!!!! Als nou iedere pony dat deed hoefden wij niet meer uit te mesten Knipoog Haha!

Let love shine so bright

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 13:45

Bij mij is de hengst ook het netst. De merries laten het vallen waar ze lopen maar de hengst heeft buiten 1 plek en in de stal ook. Makkelijk wegscheppen, de rest van het stro op stal gaat rustig 2 weken mee...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 14:28

Geweldig Haha!
Ik wou dat Tess dat deed, die schijt nl. de hele wei onder *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, Annash, ardanwan, dierenfan, GabberGill, IASCrawler, Lian, Patriesje en 57 bezoekers