Het gaat om deze webshop:
http://www.ponyparadijs.nl/N_frame.html ... radijs.nl/
'Vandaag besteld en betaald? Morgen in huis'.
Mooi dacht ik, goede service.
Besteld en betaald dus, op zondag 21 maart.
ma. en di. nog niets binnen, maar ach, dat 'vandaag besteld, morgen in huis' moet je ook niet ál te letterlijk nemen, vind ik.
Dus afgewacht. Inmiddels was het vrijdag, en nog steeds niets. Dus heb ik zaterdags gebeld, ik werd netjes te woord gestaan en er is netjes excuses aangeboden; wat bleek; ze hadden een computercrash gehad, en zodoende stond mijn bestelling al wel klaar, maar waren ze alle gegevens kwijt, en ook de site konden ze niet aanpassen dus een oproepje of mededeling zat er ook niet in. Er werd mij nogmaals excuses aangeboden en er werd beloofd dat het diezelfde dag op de post zou gaan, dan zou ik het maandag hebben. Ze zou er ook een extra cadeautje bij doen, ter compensatie.
Nou prima, niets aan te doen.
Dinsdag middag was er nog niets, en ben ik tot vandaag naar Groningen vertrokken voor m'n studie. Dinsdagavond kreeg ik van m'n moeder een smsje dat het pakketje eind v/d middag binnen was gekomen.
Ik kwam vanmiddag rond 18.00 uur thuis, en heb direct het pakketje opengemaakt. Leuk, allerlei kleine cadeautjes; een rubberen vliegenfrontriem met een prijsje van €5,= er nog op, folie met een handjevol paardensnoepjes met een strikje er om heen, en 2 leuke 'zilveren' sleutelhangers van IR met een hoefje en steentjes e.d.
Toen ik het pakketje verder uitpakte viel mij op dat de fles Rapide lederdressing wat viezig was, en een beetje ingedeukt. Dat vond ik vreemd, dus maakte ik de dop open (zo'n vaste 'openklap dop' zeg maar). Tot mijn grote verbazing was de binnenkant van de dop hélemaal vies, met allemaal restanten dressing, troep en zelfs kleine haartjes er aan!
Vervolgens hield mijn moeder de fles eens goed tegen het licht, en ja hoor; fles is overduidelijk geopend, gebruikt en niet meer nieuw; er is een aanzienlijke hoeveelheid úit de fles!

Voor de zekerheid nog maar even gekeken of de fles niet heeft gelekt in de doos, al leek mij dat sterk, gezien de viezigheid. Nee hoor, doos helemaal schoon en droog, en ook bubbeltjesfolie schoon en droog.
Verder zag alles er netjes uit hoor, en ik ben helemaal niet moeilijk met dat soort dingen, vind dat ze die vertraging netjes hebben opgelost zo met al die cadeautjes en excuses, maar een geopende en gebruikte fles lederdressing, ja sorry maar daar neem ik natuurlijk zeker geen genoegen mee!
Heb overal foto's van gemaakt, en ze een mailtje gestuurd met foto's er bij, dat ik wel van hen hier een oplossing voor wil hebben en dat ik dit niet netjes vind: als je een product in een webshop koopt mag je er vanuit gaan dat het nieuw, ongebruikt en ongeopend is, tenzij anders vermeld.
De foto's, direct vanmiddag na openmaken van het pakketje gemaakt:
Ter hoogte van het zwarte stipje (hebben we er als markering zelf opgezet voor de foto)
Zijn er meer mensen met ervaringen met webshop Het Pony Paradijs?