Trots op Nic, Vio en de kleine :D

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Finnea

Trots op Nic, Vio en de kleine :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 18:13

Vandaag heb ik eindelijk weer gereden op Nicoline. We hebben rustig aan gedaan, ik heb er iets van een half uur opgezeten Tong uitsteken
Ze liep gelijk vlot door, maar schrok niet eens van de vrachtwagens die steeds voorbij reden. Nadat ik een paar rondjes aan de lange teugel had gestapt, pakte ik de teugel op en zette een beetje druk op de teugel. Nic wist volgens mij nog wel wat ze de laatste keren dat ik er op heb gezeten moest doen, want d’r koppie ging gelijk *zjoef* naar beneden. Dus daar ben ik maar op door gaan rijden, veel voltes en maar zorgen dat ze laag bleef. In het begin ging dat nog wat stroef, maar op het laatst leek ’t net elastiek wat ik in mijn handen had. Ik was echt tevreden Party!! Haha!
Ook Vio was braaf vandaag Knipoog Frieda en de kleine staan gezellig samen in een weiland, en Nic en Vio staan nog in de oude wei. En omdat Vio een 3jarige puber is die nog bijna nooit bij de anderen is weggeweest (niet mijn keus, maar ja, ze zijn niet van mij Scheve mond Tong uitsteken) moest ik Nic in het land opzadelen. Erg gezellig met een nieuwsgierig zusje erbij die aan alles moet sabbelen en snuffelen wat er aan Nic komt Scheve mond Maar ik heb me er doorheen geslagen Tong uitsteken Gelukkig had Vio gauw in de gaten dat er maar één draadje tussen het weiland en de bak was, dus die liep mooi wat heen en weer, grazen, hooi eten, ze vond het prima Lachen Volgens mij vond Nic het erger *LOL* De meiden hadden hun biks dus weer verdiend Knipoog
Overigens liep Nic na ‘t rijden wel iets moeilijker met d’r rechtervoorbeen als voor het rijden, maar dat is –hoop ik- wel logisch. Morgen mag ze lekker uitrusten, en donderdag gaan we weer aan het werk }>
De kleine (nee, nog steeds geen naam, de eigenaresse was er niet Knipoog) heeft nu ook door hoe ‘ie op moet staan. Gisteren ging hij eerst knielen voor dat hij opstond, maar nu ging hij ff zitten Haha! Ik ben er nu ook achter waarom hij gisteren zo raar deed met z’n buikje toen hij net had opgestaan…. Hij strekte gewoon Haha! Echt een grappig gezicht *LOL* Hij heeft ook al een echte ‘mannen-gewoonte’. Hij snurkt namelijk, zo kjoet!!! Lovers Haha!
Voorlopig weer genoeg updates, meer foto’s van de kleine komen zo Knipoog

:+: Finnea, v.Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:

Viking

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 07:05

Gaaf hoor,ik zou de hele dag naar de veulens kunnen kijken,je hebt wel mazzel hoor!

Vik en ik Zijn nu Z + 4
Viking is en blijft mijn modder-monster

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 15:25

Haha, ik heb er dan ook een hele tijd bijgezeten Lovers Haha!

:+: Finnea, v.Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie