Zweedse knäckebrot en echte rijles

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Zweedse knäckebrot en echte rijles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-03 20:37

En wel hele, hele, hele echte rijles. Zo echt had ik het niet durven dromen....

Rijles van Mattias Jansson himself Bloos

Afgelopen week ben ik een weekje bij Zep op visite geweest. Kon ik haar eindelijk eens op een echt paard op niveau zien rijden. Ze deed het afgelopen winter heel leuk op Isolda, heel erg grappig, maar met Kojack leek ze een echt team.
Jammergenoeg had ze het erg druk, maar ik heb mijn ogen uitgekeken daar op stal. Die paarden..... Kwijl
De dagen vlogen voorbij, al kijkend naar die dressuurpaarden Pling

We hebben super veel pret gehad, probeer maar eens te vloeken met zoveel mogelijk nederlandse woorden met een GGG erin *LOL*
En in Zweden hebben ze echt de perfecte McDonalds, pizzeria's en Doner-Kebab-zaken. We hebben heeeeeerlijk gegeten Bloos Haha!

Ik heb echt van het land genoten, die gele velden vol koolzaad, lichtglooiend landschap, gecombineerd met een strakblauwe lucht.
Dus eigelijk had ik niets meer te wensen en Lotje had zelfs een les voor me geregeld.
Nou dat heb ik geweten! De volgende dag had ik behoorlijk spierpijn }>
Maar het viel me alles mee. Ik deed het best aardig. In mijn verschoten rijbroekje en op schoenen Bloos
Zolang achterelkaar had ik nog nooit gegalopeerd. Althans niet in dat langzame, beheerste tempo Lips are sealed

De terugweg hebben we samen afgelegd, Lotje en ik. Ondanks dat we een heeeeele lange reis moesten maken, met de nodige files en jonge duitse jongetjes in een bus die wel een beetje versierd konden worden vanuit de auto, ging het toch allemaal best goed.

Een week lang, en we hebben elkaars hersens niet kapotgeslagen. Viel me alles mee hoor Lotje! Cool

en bijbehorende foto's vindt je op [ITP] Op bezoek bij Zep in Zweden
Laatst bijgewerkt door jantina op 02-06-03 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 20:43

Leuk man!! Klinkt hartstikke goed!
Ook jij hebt dus genoten, kijk ons nou, de muurbloempjes Haha! Knipoog
En nu: fooooootoooooo's!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 20:49

Owww... ik krijg alweer heimwee naar mijn twee weken Zweden van laatst... Verdrietig

Zo te horen heb je het daar erg leuk gehad, maar dat was te verwachten! En les van Mattias... ik wist dat Lotje dat voor je ging regelen, de verrassing is dus goed bevallen? *LOL*

En nu weer terug aan het werk. Valt tegen zeker? Ik ben wel heel benieuwd naar foto's, zijn jullie ook op Flyinge geweest trouwens?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 20:55

Klinkt super
Wat leuk dat ze een les voor je geregeld had.
Nu moet Isolda er zeker aan geloven, dressuurzadel met snobdekje en Zweedse inspiratie Extreme duivel

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-03 21:10

Jaaaa ik zit echt weer vol goede moed! Isolda gaat straks errug medelijden met zichzelf krijgen, vooral omdat ze nu al twee weken stilstaat Haha!
Ik heb weer allemaal goede tips etc. en ben echt vol inspiratie *LOL*
Ik heb nu ook weer een wit dressuurdekje met gouden randje ( voor Lotje) dus ik kan nu weer stijlvol op wedstrijd gaan.

Ik ben ook op Flyinge geweest, twee keer. De eerste keer snel rondgekeken met Lotje, de tweede keer hebben we een rondleiding van Mattias gehad. Heel indrukwekkend, alleen geen foto's gemaakt. Van alle moment supremes hebben we geen foto's. Dus ook niet van mijn les Verdrietig

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 21:11

Kan maar een ding zeggen: jaloerssssssss!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 21:24

Hey
Vond je het een beetje leuk op ko?
Ik was blij dat je erop was gegaan en was nog blijder toen ik hoorde dat hij zich netjes heeft gedragen !
Leuk dat je het zo leuk gehad heb daar !
Groetjes

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 21:32

Flyinge is koel Lachen

Gaaf dat Lotje die les heeft kunnen regelen!! Hoe lijkt het nu met Jantina en het snobbisme? Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-03 21:35

Ik vond Ko echt superleuk! Hij was heel braaf, ik kon er heel netjes mee rijden. Hij liet me heel makkelijk zitten, nadat ik aan zijn iele lijfje gewend was. Niet dat Ko iel is, maar in vergelijking met mijn dikbil.... Knipoog
Hij is echt supermakkelijk Marjolein, ik durf te wedden dat je er straks zo mee weg rijd!
En wat ik het grappigste vond, eerst vond ik Ko bijna een pony, totdat Lotje erop ging zitten. Echt opeens leek het een megapaard! Heel tof!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 21:59

OOOOOOOh dus daar had je je verstopt!Ik wa sje al kwijt joh! leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad lijkt me wel heel gaaf hoor écht les hebben!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 00:34

hmmmm heb je ook zo'n 250 grams broodje hamburger met een berg verse groentes gegeten bij zo'n straattentje? Kwijl

en ook Senap geproeft? Kwijl

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 10:48

Ik heb wel hamburgers gegeten, maar dan gewoon de BigMac van de MCDonalds *LOL* Daar ben ik zo gek op namelijk Lachen

En ik geloof niet dat ik Senap geproefd, wat is dat?? Heb wel Bilard gegeten, maar die vond ik niet zo superlekker. Geef mij maar de nederlandse autodrop!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 20:44

Senap is wat wij mosterd noemen en dat spuit je (samen met ketchup) op een 'korv' (worstje)

Ik ben net teruggevlogen en heb een voorraadje risifrutti's meegenomen en ook van dat lekker polarbrood. Sven, die nooit snoep wil hebben vond zo'n zoet polarbroodje toch wel erg goed te kanen. Ik geloof dat we allebei nu al heimwee hebben...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-06-03 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 20:49

Ik krijg echt weer heimwee naar Zweden, ik ben er mijn hele leven al elke zomer minimaal 3 weken geweest, vorig jaar ben ik niet geweest, en dit jaar gaan we niet Huilen Ik mis het wel heel erg, die mooie natuur daar! (wij zitten altijd in zuid zweden)

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 21:29

Hi
hihi ik heb geregeld dat ik in de nazomer ook weer naar zweden ga, wel in de buurt van flyinge maar niet naar lotje..wie weet komen we elkaar nog tegen??

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 13:11

Zep schreef:
Ik ben net teruggevlogen en heb een voorraadje risifrutti's meegenomen en ook van dat lekker polarbrood.


Ahhhh... mijn favoriete Zweedse brood! Wij wilden het ook meenemen maar dan had het nog drie dagen in de auto moeten liggen. Bij de Ikea is een soortgelijk iets te koop (goed geconserveerd), maar nothing better than the fresh stuff... Kwijl