Een paard groen verven, cooooool

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 07:29

Ik ben benieuwd hoe het intussen met het paard is en of er al actie is ondernomen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 08:52

Ja, precies. Ben ik nu ook wel heel benieuwd naar! Is de verf er al af? Is de DA gebeld ed?

Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 09:57

Voor de duidelijkheid het was niet mijn paard, maar het paard van een vriendin van me.
Het is gelukkig goed afgelopen, het was een soort carnavalsverf en met behulp van shampoo is het er nu allemaal af. Djodji was er heel onrustig van geworden.
Die meiden moeten weg van die stallen. Ze hebben 24 uur gekregen om een nieuwe plek te zoeken en anders worden ze er met paard en al uitgeschopt.
Mijn vriendin is er heel verdrietig over. De dierenarts komt er vandaag bij om te kijken of het paard er schade van heeft ondervonden.
Triest he? Ik ben echt woest op die trutten!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 09:59

Maar het is in ieder geval super dat ze binnen 24 uur weg moeten! Denk ook niet dat ze zo snel iets anders vinden. Ik bedoel maar, ze zullen meestal toch wel willen weten waarom die meiden zo snel weg willen? als ze dan de reden horen...

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 10:47

Gelukkig neemt de staleigenaar actie. Dat is toch gewoon niet meer normaal. Dat paard kan er enorme trauma’s aan overhouden voor spuitbussen, niet te vergeten .

Ik hoop dat het paard er niets aan overgehouden heeft en dat die meiden van hun ouders zo enorm op hun donder krijgen (weg met de ponies van die meiden) dat ze dit soort rotgeintjes in het vervolg wel laten….

Chantal1973

Berichten: 1737
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Escles Frankijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 11:07

Ymkje schreef:
Voor de duidelijkheid het was niet mijn paard, maar het paard van een vriendin van me.
Het is gelukkig goed afgelopen, het was een soort carnavalsverf en met behulp van shampoo is het er nu allemaal af. Djodji was er heel onrustig van geworden.
Die meiden moeten weg van die stallen. Ze hebben 24 uur gekregen om een nieuwe plek te zoeken en anders worden ze er met paard en al uitgeschopt.
Mijn vriendin is er heel verdrietig over. De dierenarts komt er vandaag bij om te kijken of het paard er schade van heeft ondervonden.
Triest he? Ik ben echt woest op die trutten!!

nou gelukkig dat Djodji weer schoon is.. wat een k*t meiden..
En net goed dat ze weg moeten.. Wel zielig voor die paardjes maar ja.. zo ga je niet met mensen om..
Hoop nu dat Thirza een beetje rust vind op stal..
sterkte...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 11:12

Pfoe gelukkig kon de verf er normaal af. Ik hoop dat hij er niks aan over heeft gehouden.

Over dat de meiden binnen 24 uur het terrein afmoeten, toppie! Geef ze nog maar lekker een harde schop na! Tong uitsteken

JoT

Berichten: 4010
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 13:27

Heel erg triest dit, maar wel goed dat die staleigenaar die meiden er op staande voet uit heeft gegooid. Da's in ieder geval een duidelijke boodschap. Wel jammer dat hun paarden dan de dupe worden van hun gedrag. Ik vraag me sowieso af hoe ze hun eigen paarden behandelen, als je ook maar enigszins van paarden houdt doe je zoiets toch niet?! Ben ook wel benieuwd hoe de ouders van die kids reageren, mijn kinderen hadden het niet moeten zijn...

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 14:02

JoT schreef:
Wel jammer dat hun paarden dan de dupe worden van hun gedrag. Ik vraag me sowieso af hoe ze hun eigen paarden behandelen, als je ook maar enigszins van paarden houdt doe je zoiets toch niet?! Ben ook wel benieuwd hoe de ouders van die kids reageren, mijn kinderen hadden het niet moeten zijn...


Dat is precies wat ik me ook afvroeg, omdat je een hekel hebt aan iemand ga je dat toch niet afreageren op een paard, ziek gewoon Misselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 14:09

sjee in en in triest, en een dikke rekening doorsturen hoor naar die trutten!!

Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-03 14:25

Hoe die ouders reageren?
Ik denk nauwelijks. Ze komen echt uit van die asogezinnen. Frusty

DiRrTy_LaDy

Berichten: 68
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Oudkarspel (Alkmaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 14:35

Jezus wat banketstaaf zoiets doe je toch niet ?
Het arme paard, en het arme meisje...
Wat een ASO's joh zoiets doe je niemand aan toch?

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 14:36

Wat een stelletje trutten zeg, nou goede zaak dat ze meteen van de stal zijn weggeschopt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 15:31

wat een k*twijven zeg , ik zal zo mijn broer erop afsturen en ze in elkaar laten slaan , is ff kijken hoe die ouders dan reageren , dan doet mijn moeder erook niets aan

egt toppie dat ze van die stal mogen hoop dat ze geedn nieuwe stal vinden ook

trutten

pinopaard

Berichten: 184
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 15:32

Gadverdamme zeg wat een stelletje zieke geesten Misselijk
Zulk soort mensen kan ik echt wat aandoen
En wat zielig voor hun paarden dat ze zulke baasjes hebben voor die paarden hoop ik dan maar dat ze toch nog snel een goede stal kunnen vinden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 15:33

mogen is moeten

Jurenko

Berichten: 265
Geregistreerd: 29-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 15:43

Het is een goede zaak dat de staleigenaar de meiden verwijderd.
Voor je vriendin ook het pesten is gelukkig gestopt. Ik hoop dat paard en eigenaar hier goed bovenop komen.
Sterkte aan beide.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 16:27

Mankeren die iets of zo?
dat doe je toch niet.... wat a-sociaal.
en dat paard... en het meisje... wat zielig zeg!
idd, net wat Heike zegt, een grote zaak er van maken. en ik denk dat het meisje met haar paard het beste kan vertrekken bij die stal...
niet normaal gewoon.

(we hebben op school net nog een uitgebreid gesprek over normen en waardes gehad... en dan lees je dit...)

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 16:42

Gelukkig maar dat het paard er weinig aanheeft over gehouden.
En ook fijn dat de stalhouder ze verwijdert.
Maar heel jammer dat het zo heeft moeten lopen.
Zijn jullie er wel zeker van dat zulke meiden ook echt niet meer het terrein op kunnen?

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 18:36

Toch maar een geluk dat het goed is afgelopen!
Geweldig dat ze weg moeten, alleen.. ik vind het ook zeilig voor hun paarden! die komen nu misschien wel ergens op een verlaten plekje omdat ze niet zo snel iets anders konden vinden, maar ben blij voor jou ( en vooral voor je vriendin ) dat ze toch van die stal weg zijn geschopt
En nou maar hopen dat ze er van geleerd hebben!

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 18:39

Precies dat zou ik ook eng vinden, het id dat ze nog op het terrein kunnen (als dat nog kan). Wat een idioten zeg. Ik zou er ook zeker werk van maken. Ik ben meestal heel rustig, maar van beesten moeten ze afblijven. Wat een ongelovelijke K*twijven zeg!

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 18:42

Wat een *PIEP*wijven!!! Waar slaat dat nou weer op, zoiets doe je tog niet!!!!
Wel heel goed dat ze er gelijk uit moeten!!!