Oeps.... De boswachter :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Oeps.... De boswachter :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 09:06

Gisteren gingen we weer eens naar de hei (ik & een vriendin gaan bijna elke zaterdag standaard de hei op met de paarden) daar aangekomen meteen even gegaloppeerd, aangezien ze dat stuk nooooit willen draven Haha!

Rondje gemaakt en na anderhalf uur keerden we weer terug.
Rijd er ineens een auto achter ons.
oliebol de boswachter!
We hadden allebei het ruiterbewijs nog op de manege liggen en vergunning hebben we niet.
Maar de boswachter ging naast ons rijden, en voor ons dus wij dachten, o niks aan de hand.
Stopt ie ineens Frusty
Wij dachten echt van oo nou zijn we de banketstaaf.
Vroeg hij om een vergunning vriendin: o het ruiterbewijs? Boswachter: Nee vergunning om hier te rijden.
Ik: nee die hebben we niet, nooit wat over gezegt bij het srr! (wist wel dat ik er een moest maja we zijn al 6 jaar niet gecontroleerd daar!)

Dus kregen we van de boswachter een papiertje met informatie over de ruiterpas
Daarna zijn we maar weer weggegaan want tja... eeeh Knipoog
Nu snel een ruiterpas aanvragen!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 09:13

Hahahaha.... jullie zijn ook zo onschuldig Tong uitsteken
Je onderschrift, prachtig Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Belker

Berichten: 15249
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 09:29

Dat ken ik. In die jaren ook nog nooit gepakt Haha!
Nu met die wisselende pony's weten ze toch niet steeds dat ik het was Schijnheilig

jockey

Berichten: 10
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 09:31


een beetje de boswachter lief aankijken en hij laat je weer gaan. bij ons zijn er geen boswachters Haha!

frits is de liefste,stoerste maar zeker de wildste hengst van de wereld. ook natuurlijk alle dravers en renpaarden. maar frits is mijn nummer 1

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 19:22

Cool he Orri Knipoog

Gelukkig hebben we geen boete, maja...... Boswachters...
Hij vroeg ook nog: schrikken jullie paarden niet als ik het papier geef? Had eigenlijk jawel moeten zeggen en been moeten geven als ie het gaf Tong uitsteken

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Saltow

Berichten: 1117
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Ninove-City (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 19:26

hihi
kan iedereen wel overkomen !!!!
Gelukkig heb je nu een pas en kan je zoveel je maar wil !!!!
groetjes
Xxx myrthe xxX

Paradise is pretty sweet until you smash your fase to a banian tree...
...Paarden schenken ons de vleugels die wij ontbreken...
Who put the flower in the barrel of that gun ?

Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 19:53

Ow ow melissa toch!! Tong uitsteken

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 20:12

Ik en Mandy (Navy) dachten ook een keer betrapt te worden.
We dachten *schaamt zich diep* dat de haflinger die ons achtervolgde de boswachter was. Wij behoorlijk lang voor hem weggecrosst. Later bleek t een clubgenooot op de paard van dur nicht te zijn Bloos

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Cryssie
Berichten: 2642
Geregistreerd: 10-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 20:21

Heb jij ff mazzel Melissa , als ik mijn penning niet bij me heb. (jij weet wel welke, dat oranje plaatje) dan heb ik meteen een boete. Boos! .Dus je mag echt van geluk spreken dat je niet bij ons in het bos rijdt. Tong uitsteken

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 20:50

wij kijken ook altijd zo onschuldig mogelijk als we weten dat we ergens niet mogen komen en ze komen langs. Het heeft ons ook geholpen Haha!

MarjoEisla

Berichten: 1699
Geregistreerd: 12-04-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 21:22

haha ja dat ken ik ook, maar meestal werkt het wel als je heel onschuldig en lief kijkt vannuh dat wisten we niet sorry meneer Tong uitsteken

Groetjes, Marjolein

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 05:21

hehehehe, idd, beetje lief aankijken en je komt al een heel end Lachen

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 06:15

Wij doen altijd ook zo onschuldig, is dit geen ruiterpad!? Dat had niet gezien, kunt u mij de weg wijzen naar het ruiterpad dan?

Of:
Ja, haar paard sloeg op hol, en ik ging er achteraan. En nu weten we de weg terug niet meer...

Die gebruikten m'n vader en m'n zus een keer toen voltrack stond te steigeren, omdat hij schrok van de auto van de boswachter, dan is het wel erg geloofwaardig!

Of gewoon heel hard wegrijden over smalle paadjes! }>

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 21:08

Oehh Foei! Haha!

Ik ben met Nico zo vaak een boswachter tegen gekomen, maar ze zeggen hallo en vragen verder nergens om!!! Party!!

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 22:17

Steffi schreef:

Ik ben met Nico zo vaak een boswachter tegen gekomen, maar ze zeggen hallo en vragen verder nergens om!!! Party!!


Dat is de lieve boswachter, maar er loopt sinds kort ook een evil boswachter rond in het Spanderswoud.
Stalgenootjes zijn al een keer het bos uitgestuurd omdat ze geen vergunning hadden.

17 mensen vinden dit leuk

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 23:34

Hier op strand heb je altijd die gezellige strandpolitie *huil*, die moeten altijd mee hebben. Maar ze zijn hier ook zo vaag met regels en als je dat zegt dan heb je een grote bakkes en dan heb je hem meteen dubbel in euro's! Maar ik met onwijs bar slecht weer op strand, krijg ik een bekeuring, want mag niet want dan hebben de toeristen en andere debiele strandgangers last van me...Nee daarom maken ze foto's en filmpjes........maar goed dan maar omlopen naar het paardenstrand *zucht*

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

deedee19

Berichten: 7921
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 14:40

Lekker schijnheilig Schijnheilig Moet zeggen dat ik in het bos nog nooit een boswachter tegen ben gekomen

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 20:19

Ik heb ook weleens zo'n staatsbomo getroffen (op zondagmorgen in het bos, ook goedemorgen) die een preek ging houden. Maar idd, gewoon doen of je geen idee hebt dat er paden in het bos zijn die geen ruiterpad zijn, en dat je geen idee hebt wat die paaltjes met die hoefijzers betekenen 0:)...

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Bretsa, Contemplate, sterregoud, Wijzig123 en 25 bezoekers