heeeeeeeeeele drukke dag geweest :(

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

stitch

heeeeeeeeeele drukke dag geweest :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 03:35

dit was mijn dag vandaag:

om 12 AM zo naar bed gegaan, me mammi kwam net van NYC terug, dus moest ik opblijven om te groeten. toen Moest ik om 8 AM opstaan, om me klaar te maken want ik moest om 9 uur op werk zijn. Dus ik om 8 uur opstaan, gedoucht, gegeten, en om 8:40 de deur uit. Net om 9 AM op werk, ik werk bij een teater, voor plays en optredingen enzo, zijn we voor 3 uur bezig geweest de lichten op het podium op te zetten, en daarna op de catwalk (weet niet hoe het in NL heet Clown) toen was de eerste voorstelling om 2 uur, duurde anderhalf uur zo, waar ik dus de verlichting moest doen, is altijd leuk Lachen toen om ongeveer 4 uur zijn we naar audio extreme gegaan om daar aan de auto van een vriend te werken en de baas daar beetje geholpen ook. Toen om ongeveer 4:30 zijn we naar een pizzaria gegaan en daar gegeten, waren om een uur of 5 klaar. Toen ff terug naar audio xtreme want daar moesten we om 5:15 zijn om ff te helpen, dus wij daar om 5:15, geholpen, om 5:30 terug naar teater omdat om 6 uur de volgende voorstelling begon. Die was dus niet voor 6:30 begonnen, hadden paar problemen, die voorstelling ging tot een uur of 8 door. Toen moesten we helpen opruimen, en toen naar huis, was om 9 PM zo thuis, en nu ben ik zoooooo moe Boos! maarja, was wel een leuke dag, misschien wel vermoeiend maar heb wel genoten *LOL*

Stitch

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie