Gisteren naar STOMP!!! geweest!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Gisteren naar STOMP!!! geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-03 08:10

Mensen mensen, ik zweet het je, STOMP is de leukste voorstelling die er bestaat!

Staan ze met zijn 8en, een kwartier lang ontzettend ingewikkelde maar gave ritmes te maken, MET WC ONTSTOPPERS!

Hoe ze het verzinnen weet ik niet, maar het is ZO VET!

Op een gegeven moment hadden ze van de rubberen isolatie buizen. Verschillende diktes en maten. En daar gingen ze dan mee op de grond slaan, en dan kreeg je een geluid. Iedereen had 1 zo´n buis met zijn eigen toen. Eerst echt allemaal ritmes, met verschillende tonen achter elkaar.

En ook kei goede interactie met het publiek... allemaal mee laten klappen en zo. EN TONEEL DAT ZE SPELEN WOW!!

Sorry ik ben echt helemaal enthousiast, het was echt MEESTERLIJK!

Het begon daar om 8 uur, we waren er al om half 8. We zagen dat je allemaal thirts en keyringen en zo kon kopen, dus zijn we even geld gaan halen, en heb ik een tshirt gekocht. Daarna begon de voorstelling, die om 10 uur was afgelopen. Toen zijn we nog even een ijsje gaan eten, en weer terug naar huis.

Was zo gaaf he, op een gegeven moment kwamen ze met zijn 3en dat podium op. En aan hun voeten hadden ze skieschoenen! en aan de skieschoenen zaten van die MEGA GROTE IJZEREN TONNEN! van die olie blikken, heel groot... van deze

Afbeelding

Aan die skieschoenen zitten. En dan daarmee allemaal stampen op de grond, en van die ijzeren staven erop slaan. ECHT ZO GEWELDIG!

Ik heb het echt zo geweldig gehad..

zijn er meer van jullie wel eens naar stomp geweest..

Mijn kaartjes kostte 36 nog wat.... DAT WAS HET ZEKER WEL WAARD!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 08:18

Ja geweldig! Mijn ouders hebben de dvd.

Maar ze zijn dus nu in nederland?

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-03 08:22

JA vandaag spelen ze nog in Tilburg, maar dan weet ik het niet... ze hebben deze week in de schouwburg gespeeld...

Ik geloof dat de website, www.stomponline.com is... daar staat het rooster. De kaartjes in tilburg waren nog niet eens uitverkocht! MAAR IK HAD DE MIJNE AL IN SEPTEMBER!! Haha!

rij 3 in het midden! Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 10:00

Mijn ouders en broertjhe waren donderdag geweest! Die waren ook enthousiast. Ik kon ook mee maaer ik ben beetje gek denk ik en hoefde niet echt Tong uitsteken

Fijn dat het zo leuk was!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 10:25

koel zeg Lachen we wilde daar eerst heen gaan met school. maar niet iedereen had intresse, wel jammer. ik had het graag ook willen zien Lachen

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 10:34

Dat lijkt me wel heel gaaf om te zien!! Helaas heb ik zo weinig tijd, anders was ik er zeker heengegaan.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 16:01

Ja ik heb er ook wel eens van gehoord, lijkt me heel erg leuk om ook een keer heen te gaan.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 16:37

Ik ben ook een keer naar STOMP geweest, ongeveer 2 jaar geleden. Ik vond ook te gek Haha! . Misschien ga ik er nog `n keer naar toe
Het is in ieder geval zwaar aan te raden om er naar toe te gaan...

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 13:03

zeker een aanrader om naar toe te gaan!

het is je 35,10 euro ECHT WEL WAARD!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, Hanjan, inge_romeo, Jannie79, JoyenUnory, kerstkransje, Lukasje, MeesMo, Noor17, Padoertje, Poldermenner, SemrushBot, Texas02, Thincla, VivianHesen, xSCWx en 167 bezoekers