voor het eerst naar buiten.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

voor het eerst naar buiten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 21:23

Ben vandaag voor het eerst buiten het terein geweest met woody. En hij was super braaf.
Stal van woody ligt aan een dijk (waar het normale verkeer rijdt. niet zo veel ) en daar onder ligt een weg langs het woonwagenkamp. Daar heb ik hem dus uitgestapt. En als je een beetje beeld hebt van een stelletje kampers weet je ongeveer wel hoe het eruit ziet. Over al zooi. Van oude vrachtwagens, grote containers, plastic dingen die heen en weer waperen, uitgebrande autovrakken en hele stapels troep, weitjes met pony's. Lips are sealed
Dit is dus geen doorgaande weg, af en toe komt er een auto langs of een fiets, scooter. Maar hij liep gewoon braaf door. Hij slingerde van links naar rechts want hij wilde alles zien, maar zette geen stap verkeerd. Alleen het flapperende plastic vond hij eng. maar met een beetje overredingskracht ging hij er langst dan wel in draf inplaats van stap maar hij ging er langs.
Ik was zo trots op mijn baby-paardje Haha!

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid


FaithLover
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 21:33

ja dat kan ik me voorstellen.. met feet ging het egt heel anders de eerste keer!! Lips are sealed echt heel slecht ze sprong zelfs voor n auto... :S nouja..
xxx roos en nog veel succes met juh paardje!

fiath ik moest je laten gaan.. nu heb ik LaRona en Noeska.. maar ik mis je wel

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-03 09:16

ha ha. nee hij was gelukkig heel braaf. ik vond het wel erg knap voor mijn gifkikker

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 10:41

leuk zeg dat het zo goed ging Lachen nou nog foto's van een buitenrit Tong uitsteken

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 12:13

Heej super, is echt geweldig he zo de eerste keer naar buiten (als alles goed gaat dan). Ik was gister ook voor de eerste keer met Tinka naar buiten en ze was echt braaf Haha!.

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, Dartel, Dirkje_Nero, Doedatje, dollyspikkel, Ilayla, Jet, K_nolan, Laibadji, Larissajulia, lissssan, M_maxx, marit34, Nientsje, nimbletje, Relserk, Samo, xamberr, xPabloBokt en 146 bezoekers