Bestelling van PourCheval wordt maar niet geleverd :S

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gwen09

Bestelling van PourCheval wordt maar niet geleverd :S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 10:59

Hallo medebokkers,

Vrijdag 26 februari 2010 heb ik online een bestelling geplaatst bij PourCheval. Zij geven aan dat de levertijd 1-5 werkdagen betreft.
Tot op heden heb ik nog niets van hen ontvangen. Zowel maandag als gisteren (dinsdag) heb ik een e-mail gestuurd en gevraagd om opheldering wat betreft de bezorging.
Hier krijg ik geen antwoord op.

Ik heb deze spullen echt nodig en anders kan ik net zo goed het gaan halen in de winkel als het zo lang duurt.

Wat kan ik nu het beste doen? Hebben jullie ervaring met het bestellen bij PourCheval?

Alvast bedankt voor het reageren.

Groetjes, Gwen09

Ps. Ik weet niet of ik dit topic goed geplaatst heb, anders hoor ik dat ook graag.

Maaike14

Re: Bestelling van PourCheval wordt maar niet geleverd :S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:00

Misschien dat je eerste betalen moet ofzo???

Fristi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:02

Maaike14 schreef:

Oke dat is echt droog :7

Ik zou ze even bellen :) Ik denk dat ze gewoon een foutje hebben gemaakt.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:02

Leuke reactie Maaike14 maar niet heus......

Ik heb op vrijdag 26 februari een bevestigingsmail van betalen gehad en er wordt niet geleverd. Ook ik heb gemaild, gebeld maar helaas geen reactie tot nu toe.

Heb zojuist een pb naar haar gestuurd maar ze is ook sinds 26 feb niet meer online geweest. Heb haar geschreven dat er best iets aan de hand kan zijn maar laat de mensen die een bestelling verwachten dan iets horen, nu vragen mensen zich af of ze naar hun geld kunnen fluiten.

Het is iets wat ik echt niet gewend ben van pourcheval en ik heb er echt meerdere keren iets besteld.

Gwen09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 11:14

Maaike14 schreef:

Ik heb al een bevestiging van betalen gekregen, heb via iDeal betaald. Ik kan alleen op hun website geen telefoonnummer vinden, dus kan hen ook niet bellen.

Ik vind het inderdaad ook niet erg als er iets aan de hand is, maar dan wil ik dat wel graag weten..

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:15

Even googlen en je hebt het 06 nummer maar ook daar heb ik dus al ingesproken, geen reactie......

Gwen09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 11:22

Hmm.. ik heb ook voicemail ingesproken. Ik heb voor 70 euro dingen besteld en zou dat echt graag willen ontvangen.

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:23

ik had ook een bestelling gedaan. ook gemaild. toen was ze ziek. toen 1 week later og niks weer gemaild zei ze ja het moet allang wegzijn 4 dagen later had ik het

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:25

POUR CHEVAL is een zeer betrouwbaar adres
ze was afgelopen tijd flink ziek
krijg haar ook niet te pakken
vermoed dat ze nog steeds flink ziek is

even geduld mensen , komt vast helemaal goed

Gwen09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 11:27

nickyu schreef:
POUR CHEVAL is een zeer betrouwbaar adres
ze was afgelopen tijd flink ziek
krijg haar ook niet te pakken
vermoed dat ze nog steeds flink ziek is

even geduld mensen , komt vast helemaal goed

Fijn! Laten we het hopen! :D

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:29

ik ken Pourcheval ook niet anders dan enorm betrouwbaar.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:29

Nickyu dat heb ik haar dus ook gemaild, laat dan wat horen! Ik ben dit echt niet van haar gewend maar had een kadootje voor iemand besteld......dan moet ik toch geen twee weken op mijn levering hoeven wachten?? Mailtje is gauw gestuurd hoor en daar kweek je meer begrip mee dan niets laten horen!

Ik heb alleen maar goede ervaringen dus ik geloof ook wel dat het opgelost wordt maar stel nou dat dit je eerste bestelling bij haar is?

Gwen09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 11:34

daffodil schreef:
Nickyu dat heb ik haar dus ook gemaild, laat dan wat horen! Ik ben dit echt niet van haar gewend maar had een kadootje voor iemand besteld......dan moet ik toch geen twee weken op mijn levering hoeven wachten?? Mailtje is gauw gestuurd hoor en daar kweek je meer begrip mee dan niets laten horen!

Ik heb alleen maar goede ervaringen dus ik geloof ook wel dat het opgelost wordt maar stel nou dat dit je eerste bestelling bij haar is?

Precies: dit is mijn eerste bestelling daar! Ik vind het fijn om te horen dat veel mensen goede ervaringen hebben met PourCheval, maar goed dat had ik niet kunnen ruiken natuurlijk! :P

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:38

Heb altijd mijn bestellingen snel binnen gehad. Als ze echt flink ziek is zit een email sturen er ook niet in hoor... Echt flink ziek zit je namelijk niet achter een computer.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:39

laatste keer dat k der aan de lijn had lag ze ziek op bed

zal eens kijken of k der kan bereiken voor jullie

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:45

Emailtje sturen is niet zoveel werk, dat kun je ook als je ziek bent hoor, dan moet je onderhand wel in het ziekenhuis liggen en zelfs dan kun je in de meeste gevallen nog wel een email sturen.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:46

Of je regelt iemand die het opvangt als je zelf om wat voro reden niet in staat bent om je zaken te regelen.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:49

ze leeft nog
gaat helemaal goed komen dames

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:50

Er zijn momenten in je leven dat "de zaak" even op plaats 4 komt.

Soms valt er gewoon weinig te regelen, en moeten dingen zo lopen zoals ze lopen..........

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:52

daffodil schreef:
Emailtje sturen is niet zoveel werk, dat kun je ook als je ziek bent hoor, dan moet je onderhand wel in het ziekenhuis liggen en zelfs dan kun je in de meeste gevallen nog wel een email sturen.

Misschien 1... maar er zijn vast meer emails dan 1... En dan nog ik kon met een fikse oorontsteking, flinke koorts e.d. echt niet op de computer hoor. Ik was blij dat ik af en toe naar de wc kon komen.

ben het met je eens dat er eigenlijk een vervanger moet zijn die de zaakjes regelt, of op zijn minst een afwezigheidsmail rond stuurt (kun je instellen in je outlook. Als je dan een email stuurt krijg je een automatisch bericht terug waarom iemand niet aanwezig en hoelang het ongeveer duurt voor iemand weer aanwezig is)

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:53

daffodil schreef:

Ga jij met eens met ECHTE griep achter de pc zitten? En dan niet de snotneus versie, maar echt de spierpijn, koorts, en diaree en overgeven.
Doe je niet zo snel hoor. :)

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:55

Beste allerliefste klanten,

Nicky heeft mijn vader verteld van dit topic vandaar dat ik even binnen wip. Bedankt nicky!
Er zijn inderdaad omstandigheden waardoor ik de laatste dagen mijn mail nog niet eens heb kunnen openen, neemt niet weg dat pakketen gewoon worden verzonden hoor!

Kunnen de bokkers de vragen hebben mij een pb sturen MET telefoonnummer, dan bel ik deze zo snel mogelijk om de bestelling door te nemen, hoe en wat er aan de hand is.

Mails probeer ik vandaag te beantwoorden, weet alleen niet of dat gaat lukken, pb's met telefoonnummer zal ik vandaag zeker terugbellen!!!

Groetjes Cynthia

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:57

mensen hebben inderdaad de neiging om te denken dat hun de enige zijn die wachten op antwoord :)

Ik zeg altijd gekscherend op de zaak dat sommige clienten echt denken dat we de hele dag bij de telefoon zitten te wachten tot hun uiteindelijk een keer bellen en we wat te doen hebben :)

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:57

Ik kan me helaas aansluiten bij de mensen die in het ongewisse zitten.
Heb 28 februari een bestelling geplaatst. 29 bevestiging van betaling gekregen, en sindsdien niks meer gehoord. 2 keer gemaild 2 keer gebeld en de voicemail ingesproken..
Er kan natuurlijk altijd wat zijn, maar op deze manier wordt iedereen achterdochtig..

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 11:58

Ah fijn een bericht van Cynthia!
Denk dat dat veel mensen gerust zal stellen..