strals meeting nimber

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-01 08:25

we gaan naar mijn schoonouders, die op een camping in emst staan. Emst en apeldoorn is niet zover van elkaar, dus ik gister nimber gebeld, of ze wat te doen had...
We gaan niet op Lot rijden, die heeft vakantie. Ik geloof dat we charlotte pakken, ben benieuwd, heb nog nooit groningers IRL gezien (voor zover ik weet).
Straks ga ik een groninger kopen ipv een haffie Haha! Haha!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 08:29

Heel veel plezier Lovers , enne gaan jullie maar lekker de bossen onveilig maken haahahaha

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 08:53

haha reken maar helemaal oscar die is ook vos wel een veulen maar ach *LOL*
Ik zie je straks!

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 10:20

Veel plezier en ik lees jullie verslag dan straks wel he??? enne met foto's!!! Party!! Party!! Party!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 10:27

heej charlotte is een geweldige merrie!en heel lief.wedden dat je als je ervan afstapt ook ziet dat groningers absoluut betrouwbaar zijn?jura vroeg mij waarom ik wel op alle groningers zomaar durf te stappen terwijl ik op andere paarden echt niet rijd?
omdat ik gewoon weet dat ze betrouwbaar zijn.net als de keuring,ik had nog nooit op floor gereden en ben er zomaar opgestapt,op vreemd terrein,een vreemd paard voor haar een vreemde ruiter en de hele tijd was ze druk vanwege haar veulen,maar toch wist ik dat ik het kon en dat ze te vertrouwen is.......................groningers zijn voor mij het enige ras waar ik op durf te gaanzitten zonder dat ik de paarden ken!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 12:37

Groningers zitten trouwens ook heerlijk!!
Vergelijk het maar met een keukenstoeltje en een fauteuil *LOL* .
Tja Stef, ik ben bang dat je misschien wel in de richting van een groninger komt ja... en Charlotte is echt superlief, echt een knuffel.
Daar in het bos kun je ellenlange heerlijke buitenritten maken, met prachtige uitzichten/bomen/hei en van alles Kwijl .
Ikzelf ben ook helemaal verliefd geworden toen ik daar was, en ondanks dat ik 's avonds in bed naast Peter lig, lig ik dan nog steeds wel eens te dromen over een Groninger *LOL* ...
Ik ben reuze benieuwd naar het verslag!!! Graag ook vertellen wat je van de andere paarden vond en van Kim Knipoog .
Doei! Dorine.