Weer een nieuw Paard!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Weer een nieuw Paard!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 23:29

Tja,

Ik was druk bezig met mijn superfijne Jazzmerrietje Simone, maar doordat ik eigenlijk wat teveel werk. Had ik te weinig tijd voor haar. Tijdje geleden gestopt met Pion. En bedacht dat als ik met een vierjarige begon, dat een paar keer per week genoeg was. Helaas pakte Simoontje het zo goed op, dat ze best een keer of 5 per week gereden kon worden. Gelukkig kon Saluut haar regelmatig rijden voor me, wat resulteerde in het feit, dat Saluut alleen haar nog maar reed, en ik er weken lang niet opzat.

Toen ik eenmaal zag dat het zo goed klikte tussen die twee, en Saluut erg goed met Simoontje overweg kon, heb ik het besluit genomen om gewoon overnieuw met een van de andere vierjarigen te gaan beginnen. De merrie die haar veulen dit weekend is verloren, die heeft net wat meer massa en is net wat groter dat Simoon, en past dus net wat beter bij mij. Dus ik ga met haar maar lekker aan de slag, en hoop dat als zij het goed gaat doen dat ik wel de tijd vind om haar door te rijden.

Foto's van deze mooie merrie volgen snel, helaas is ze even niet op haar mooist, omdat ze een flinke terugslag heeft van haar overleden veulen. Lopen kan ze zeer goed, en ze is een halfzus van Wannabet en Pion. Ze is ong 1.68m met veel bluf in haar uitstraling, en je raad het nooit een nakomeling van de hengst Jazz.

Zal van het weekend even wat foto's plaatsen. Haar naam is Selma........en die heb ik NIET verzonnen!


Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 06:29

Die pipo, alweer een nieuwe uitdaging en een jazz nog wel, als je daar je handen maar niet aan vol krijgt. Heel veel succes in elk geval en ben benieuwd naar de foto's. Balen trouwens zeg van je veulen. Ik wou net melding maken van ons veulen toen ik je bericht las, heb het maar achterwege gelaten. Gelukkig dat het met de merrie weer goed gaat, en volgende keer meer geluk, toch.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 08:48

Gelukkig zijn de Jazzen bij pipo op stal zeer braaf! En lief Lovers echte aandacht sponzen...
Gister heb ik voor het eerst met Renate (volle zus van Simone) alleen door de bak heen gestuurd, ging echt SUPER !!! Daar zit echt geen kwaad in!
Jammer dat Pipo en Saluut al weg waren.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 09:57

Toch weer een nieuwe uitdaging. Fijn dat het zo goed klikt tussen Simone en Saluut, kun je met een gerust hart met een ander verdergaan. Succes met deze merrie, ben benieuwd naar foto's.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 15:45

Hé meid, leuk!
Heel veel succes en plezier ermee! Maar dat gaat ongetwijfeld lukken!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 21:55

Leuk Pipo
Veel plezier ermee Haha!


(blijf je hier wel opzitten Tong uitsteken Knipoog )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 22:01

toemaar weer..je kan wel lezen waar hier op Bokt het geld zit Haha! hihi...
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, is toch altijd leuk, paard kopen.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 22:06

Vond je het dan niet erg om zomaar je paard weg te doen? Ik vond het echt zoo erg.

Maar leuk dat je weer nieuw paard heb, ff snel foto's maken he!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 22:17

ja, zou ik niet kunne, maar veel plezier met je nieuwe Haha!
fotooooo's Tong uitsteken

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 22:36

Volgens mij gaat Simone helemaal niet weg, alleen rijdt Pipo haar niet meer zelf Verward *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-03 23:19

ja volgens mij was dat het ook gomir.. erg leuk ik hoop dat het tussen jullie ook meteen klikt.. en ik prbeer zeker de foto's te bekijken

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 07:03

volgens mij kent die eigenaar mijn oude stalhouder heel erg goed die had ook van die namen.. Hinek zou eerst Hanna worden maar toen ik met Hinke aankwam (kun je d'r vernoemen naar die en die) werd dat goedgekeurd.. iig beter dan hanna!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 08:04

Wat fijn dat het zo goed klikt6 tussen Simone en Saluut. Heel veel succes met Selma en ik ben erg benieuwd naar de foto's!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, hoogendroog, m0niekkkie, Mark0919, Ninouschka, Vagabondo en 43 bezoekers