Stal t Reelaer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ruitje

Berichten: 12316
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 23:53

en daarbij stond volgens mij freek?of jobje in de stal..in die hoek naast het 'jeugdhonk'ik weet het allemaal niet meer precies...ik ben 3 jaar lang op trektochten geweest en heb altijd op heros gereden(een aanrader!)..alle paarden waren mak alleen brak eenkeer bij jobje iets aan het hoofdstel en toen ging hij er vandoor(kan gebeuren toch)verder was het laatste jaar heel erg balen want het had er erg geregend en toen konden we bijna nergens meer galloperen..ook hadden we nieuwe leiding toen en het was dat er een meisje was die al heel vaak mee was geweest dat die ons nog de weg kan wijzen..maar ja..nu is het net of ik alle minpunten aan het opnoemen ben maar als ik nu bezig zou zijn met de pluspunten dan zou dit een mega lang bericht worden!ff aan alle mensen die er deze zomer heen zijn geweest..staat eric ernog(mega grootte vos)...een meisje van trektocht wilde hem kopen maar ik weet eigenlijk niet of het is doorgegaan???

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 17:55

Urkie idd dat zou wel kunnen maar das idd geen schimmeltje..pff ik weet het ook allemaal niet meer.
Ruitje: Heros is idd wel gaaf, als er iemand op zit die kan rijden, want dat meisje wat er in onze week op zat.. Hij doet altijd zo lomp als ie aan het eten is met dat been in de lucht! Pling

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 17:57

Eric is trouwens weg, dus hij zal idd wel verkocht zijn! Haha ik weet nog wel vorig jaar zat er een meisje op, die reed eerst op Freek maar die kon ze niet houden dus toen ging ze op Eric. En Eric dacht tijdens de trektocht: ik kap ermee, en hij ging stilstaan en hij wilde echt niet meer vooruit. *LOL* Dus toen moest ze ruilen met Dimphy (begeleiding) op Gipsy, was wel grappig!

ruitje

Berichten: 12316
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 21:19

hebben ze ook nog steeds leen paarden daar?ik weet dat ze toen twee merens(hoe schrijf je dat??) hadden...drole(met n dakje erboven dat is het grappig in het frans:D)en sjaan en die konden niet zonder elkaar...naar mijn idee is heros ook wel lief zonder iemand die er goed op kan rijden want ik rij zelf ook maar bagger maar ik ben wel zwaar dus ik moest op een groot paard maar eric vond ik een beetje te groot...ik weet nog wel dat er toen bij ons een van die 2 fjorden(naam??) op hol sloeg omdat die gewoon ging en zij was passagier...toen heb ik heros er gewoon voor geparkeerd en hij vond het helemaal niet erg om een fjord IN zijn kont te hebben...schat van een paard...getwijfeld of ik hem zou willen kopen maar ik ben altijd bang dat paarden zo anders worden als ze van een manege afkomen?iemand ervaring daarmee??..in welke week zaten jullie trouwens vorige jaar?ik in de allerlaatse?..misschien wel leuk om weer iemand tegen te komen:D

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 02:23

Ja ze hebben zomers leenpaarden staan klopt..de Merensen zijn er nog steeds hoor! DrĂ´le en Sjaan idd, topscoorders met ponyvoetbal!! Heros is idd een goeie bumper haha!! Die Fjorden uhm: Knoet, Lars...verder zou ik het niet weten. Vorig jaar zaten we in de week van 13/19 juli net als dit jaar trouwens! Wie had je als begeleiding?

Imane
Berichten: 11
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 20:54

Eric is gekocht door een meisje die er vorig jaar trektocht op heeft gereden! In de laatste week van de zomervakantie, volgens mij heet ze Linda! Was helemaal weg van hem!

baudyh

Berichten: 4282
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 14:04

Mijn vorige bijrijdster is geloof ik leiding daar,kennen jullie haar.Ze heet elisa snel.Blond haar,vrolijke meid.

FemkeH

Berichten: 86
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 16:51

In de laatste week van de zomervakantie, volgens mij heet ze Linda! [/quote]

Ik ken wel iemand die kampen begeleid.
Zij heet Linde!

(soms gaat ze samen met haar zus Maaike)


groeten Femke

Bramblerose

Berichten: 1420
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Herwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 20:25

Verona is super buiten!! No problem, als je haar maar vertrouwen geeft... Dat heeft ze nodig... Ze is ook zo lekker terug te nemen, je hoeft maar te gaan zitten. Het beste, liefste en leukste paard van de wereld... OK dan!

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 23:50

Maar het ALLERleukste is toch altijd nog kleine Tessa, da's pas een superpony!!
Ik heb een paar keer op haar begeleid. Lachen hoor, die jongerentrektochten!! Lachen Goeie herinneringen aan!! OK dan!

Danielle_89

Berichten: 158
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: Oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 19:14

hoi ik ga ook op trektocht van 11 juli t/m 17 juli

-xxx-

Danielle_89

Berichten: 158
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: Oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 19:15

ik ga ook op trektocht!! Haha!

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 19:20

Oud topic.