Knoop doorgehakt...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Knoop doorgehakt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-03 14:55

tijdje terug had ik op [VMR] een topic gestart over een zeer dwars en jong paard...
Nou heb nu eindelijk de knoop doorgehakt ik zat echt te twijfelen of het doorgaan wel de moeite waard was ... ik heb tegen de eigenaresse gemeld dat ze haar het beste nog een jaar op rust konden zetten want er is niemand zo gek om er nu op te klimmen (tenzij je echt je leven op het spel wilt zetten)
Heb haar een paar dagen terug onder het zadel gehad en dat was gewoon echt niet normaal meer wist niet dat een paard zulke rare maar eigenlijk meer gevaarlijke (voor haarzelf en voor mij) bokkesprongen kon maken...
Nu is ze ook naar de hengst en hopelijk dus drachtig...
en qua afstand is het voor mij niet te doen om er met lichte gespannenheid heen te gaan en dat zij dit merkte en alleen nog maar vervelender werd.... en het is toch al gauw een kleine 22 km... En ze heeft totaal geen respect voor mensen en is eigenlijk gewoon lichtelijk dominant ... heb dus besloten dat wij tweeen geen goede combinatie zijn en ik en het paard er nix mee opschieten en wou absoluut geen risico lopen om iets aan haar te verknallen doordat ik me gewoon niet op mijn gemak voelde bij haar....

hoop dat ik er goed aan heb gedaan want was opzich wel helemaal verliefd meteen was zo`n ontzettend mooi paard ... Kwijl
Maar goed...


opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 22:12

Vlgs. mij heb je een goede beslissing genomen. Er zijn nog zo veel meer mooie paarden, dus waarom je leven riskeren voor een Knipoog .

De zon schijnt voor iedereen!!

Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 22:38

ik heb ook net mijn (lijpe)verzorgpaard "opgezegd" en ik heb er totaal geen spijt van. Je kunt beter niet doorgaan met een paardje waarmee het niet klikt, dat is niet goed voor jou en voor het paard.
Je vindt vast wel weer een ander leuk paard!!

https://www.petpictures-andmore.nl/ : Een ander licht op je mooiste foto`s

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 07:14

Voor jou denk ik een juiste keuze. Je hebt er niks aan als je niet voor je plezier naar je verzorgpaardje toe gaat... Het moet wel leuk blijven natuurlijk.

* To Belg, or not to Belg *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-03 09:07

Goede keuze. Paardrijden is en blijft een hobby die je doet voor je plezier en ontspanning. Als jij het niet ziet zitten schieten jij en het paard er niets mee op.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 73 bezoekers